عکاسی از زمین در فضا با دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی Mi 10 Pro

عکس برداری از زمین در فضا با شیائومی Mi 10 Pro

شیائومی Mi 10 Pro قدرتمندترین پرچمدار 2020 این کمپانی است که از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. حالا شیائومی ویدیویی از ثبت عکس از سطح زمین در فضا با این دوربین را منتشر کرده است.

شیائومی Mi 10 Pro جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که کمتر از یک ماه از رونمایی آن می‌گذرد. این گوشی در همین مدت طرفداران زیادی بدست آورده است و در چین هم با وجود شرایط کنونی و شیوع کروناویروس، فروش عالی را تجربه کرده است. این قرار است به زودی به صورت جهانی عرضه شود و مطمئنا فروش جهانی خوبی را خواهد داشت.

جالب است بدانید که شیائومی می 10 پرو در حال حاضر به عنوان بهترین دوربین گوشی 2020 مشخص شده است و حالا شیائومی برای به رخ کشیدن قدرت و توانایی دوربین این گوشی، یک پست جدید را در یوتیوب و توییتر خود منتشر کرده است. این ویدیو تصویری از سطح کره زمین را نشان می‌دهد که از فضا و با دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی Mi 10 Pro گرفته شده است.

شیائومی در سال 2019 ماهواره‌ای را به فضا فرستاد که روی آن یک دوربین 108 مگاپیکسلی، مشابه با چیزی که در شیائومی Mi 10 pro به کار رفته است، تعبیه شده بود. تصاویر ثبت شده با آن دوربین هم عالی بود. جالب اینجاست که از این ویدیوی 1 دقیقه و 27 ثانیه‌ای منتشر شده از این دوربین، تنها 8 ثانیه به ثبت تصویر با دوربین 108 مگاپیکسلی اختصاص یافته و مابقی تبلیغ است.

واقعیت این است که دوربین به کار رفته در یک گوشی هوشمند، عملا کاربردی برای گرفتن عکس از زمین، آن هم از فضا را ندارد و البته امکانش هم وجود ندارد. اما شعار تبلیغاتی که در این ویدیو گنجانده شده است، کاملا زیرکانه و هوشمندانه است: دنیایت را از دریچه 108 مگاپیکسلی ببین!

در حال حاضر دو گوشی شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro در چین عرضه شده و فروش بسیار خوبی داشته است. شیائومی هم در نظر دارد تا این گوشی‌ها را در تاریخ 27 مارس به صورت جهانی عرضه کند. پیشبینی شیائومی این است که بتواند 100 میلیون کاربر در سراسر جهان را به خرید این گوشی ترغیب کند که با توجه به فروش‌های سابق گوشی‌های شیائومی، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

اخبار مرتبط:

بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی شیائومی Mi 10؛ پرچمدار 2020 شیائومی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر