مدیر عامل آنر: اپل ناامید کننده عمل کرده است

انروی.jpg

مدیرعامل آنر جرج زائو، سری جدید آیفون 15 را مورد انتقاد قرارا داد و گفت دوربین پریسکوپی و درگاه تایپ سی به اندازه کافی تاثیرگذار نیست.

وی افزود: زمانی‌که اکثر کاربران می‌توانند حدس بزنندکه چه چیزی قرار است رونمایی شود، در این نقطه ما احساس ناامیدکننده‌ای خواهیم داشت. و بر این باور هستیم که سری آیفون 15 فروش خوبی در پیش خواهد داشت ولی به اندازه کافی نوآوری زیادی در دست نخواهد داشت. قطعا یک کاربر اندرویدی با درگاه تایپ سی یا دوربین پریسکوپی هیجان زده نخواهد شد!

زائو به نقطه ضعف اپل اشاره کرد و گفت اپل هنوز هم از طراحی قدیمی و فرم فکتور خود استفاده می‌کند. و هنوز نتوانسته به تولید گوشی تاشو دست پیدا کند.

رقابت اپل با گوشی‌های تاشو

Untitled-1.jpg

طی سال‌های اخیر رقابت بین نسل جدید گوشی‌های تاشو بسیار زیاد بوده است و باعث پیشرفت‌های زیادی شده است. این موضوع شامل گوشی جدید آنر Honor V Purse می‌شود که به تازگی در کشور چین رونمایی شده است.

طراحی گوشی آنر بیشتر برای جلب توجه‌ها به سمت خود می‌باشد و با یک طراحی عجیب و غریب عرضه شده‌ است. طراحی این گوشی که به شکل یک کیف پول کوچک است دارای انعطاف پذیری بسیار بالا می‌باشد و هنگام تا شدن بسیار جمع و جور و باریک به قطر 9 میلی‌متر خواهد رسید.

نه تنها آنر بلکه سامسونگ هم در حال کار روی گوشی‌های تاشو خود در برابر اپل می‌باشد.

اپل در سال 2025 از لپ‌تاپ تاشو رونمایی خواهد کرد

خیلی وقت است که اپل در حال کار روی گوشی‌های تاشو می‌باشد ولی همانطور که می‌دانید هیچ خبری از این محصول یا طراحی نهایی آن وجود ندارد تنها و آخرین خبری که موجود می‌باشد تولید لپ‌تاپ، آیفون، آیپد تاشو توسط اپل می‌باشد که زمان رونمایی آن سال 2025 می‌باشد و یک‌سال بعد از آن عرضه خواهد شد.

اپل در حال حاضر روی محصول بزرگ و هیجان‌انگیز خود، واقعیت مجازی AR/VR تمرکز کرده است همچنین در تلاش برای اجرای قابلیت دو کاربره برای ویدیوهای فضایی در آیفون 15 پرو می‌باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر