ادعای وزیر ارتباطات: ما روزانه هزاران حمله سایبری را با موفقیت خنثی می‌سازیم!

tuyrtyt.jpg

وزیر ارتباطات در جلسه با خبرنگاران از حملات سایبری روزانه به میزان هزاران حمله و تلاش‌های موفق در خنثی سازی آن‌ها خبر داد و همچنین با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: وزارت ارتباطات نیز مسئولیت‌هایی در این زمینه را برعهده دارد.

وی بیان کرد که برای نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده، کانال‌های ویژه‌ای در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم خواهد شد تا این نامزدها بتوانند برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با مردم به اشتراک بگذارند.

وزیر ارتباطات، عیسی زارع‌پور، افزود: حداقل اقدام ممکن این است که برای هر نامزد تأیید صلاحیت‌شده، یک کانال با تیک آبی در پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد شود تا این نامزدها بتوانند بدون هیچ محدودیتی محتوای خود را با مردم به اشتراک بگذارند. این تدابیر فرصت مناسبی فراهم می‌کنند تا نامزدها خود را به بهترین شکل ممکن به مردم معرفی کنند.

وی به استقبال مثبت مردم از پیام‌رسان‌های داخلی اشاره کرد و تاکید کرد که این مسیر می‌تواند یک زیرساخت موثر برای معرفی نامزدها به مردم باشد.

در ادامه، وزیر ارتباطات به مسائل امنیتی در فضای مجازی پرداخت و اظهار کرد: "هر روز هزاران حمله سایبری صورت می‌گیرد که بسیاری از آن‌ها بدون اطلاع عمومی خنثی می‌شوند. با وجود فعالیت‌های سامانه‌های دفاعی، گاهی اوقات حملات به هدف می‌رسند. تخصصیان شبانه‌روز تمام تلاش خود را می‌کنند تا حملات سایبری را از مبدأ خنثی کنند و به مقصد نرسانند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر