نسخه‌ی اندرویدی کلاب هاوس منتشر شد

کلاب هاوس.jpg

کلاب هاوس که یک شبکه‌ی اجتماعی نوظهور اما بسیار محبوب به حساب می‌آید، تا به امروز صرفاً محدود به iOS بود اما امروز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی اندرویدی آن هستیم.

کلاب هاوس یکی شبکه‌های اجتماعی نوظهور است که به سرعت توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این برنامه که برای حضور در آن، به دعوت نامه از سمت یکی از کاربران کلاب هاوس که قبل از شما در برنامه ثبت نام کرده بودند، نیاز دارد، در ابتدا تنها برای iOS عرضه شده بود.

هفته‌ی گذشته بود که کلاب هاوس اعلام کرد که تصمیم دارد نسخه‌ی اندرویدی این برنامه را عرضه کند. حالا امروز شاهد ارائه‌ی این برنامه در گوگل پلی استور بودیم.

این تصمیم اصلاً دور از انتظار نبود زیرا اگرچه کلاب هاوس در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته است به تعداد کاربران بسیار زیادی، یعنی حدود 10 میلیون کاربر هفتگی، دست پیدا کند اما اگر صرفاً به iOS محدود می‌شد، نمی‌توانست به رشد روز افزونش ادامه دهد. در این بین باید حضور افراد بسیار معروفی همچون مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و... را هم در کلاب هاوس نباید فراموش کند که شاید اصلی‌ترین دلیل رشد این برنامه هستند که طرفدارانشان را هم به این برنامه کشانده‌اند.

به هر ترتیب حالا دیگر کلاب هاوس مختص به iOS نیست قطعاً کاربران اندرویدی از این موضوع خوش حال خواهند بود. همچنین این تصمیم نشان می‌دهد که کلاب هاوس برای آینده برنامه‌های زیادی را در سر می‌پروراند.

لینک دانلود کلاب هاوس برای اندروید

اخبار مرتبط:

مرکز ملی فضای مجازی: ایجاد مشابه داخلی کلاب هاوس به راحتی مقدور است

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر