چت صوتی قابل برنامه ریزی؛ تلاش جدید تلگرام برای شبیه شدن به کلاب هاوس

Telegram-Voice-Chat.jpg

این روزها همه‌ی شبکه‌های اجتماعی در تلاشند تا با فراهم کردن قابلیت‌هایی مشابه با کلاب هاوس، محبوبیت بیشتری بدست بیاورند.

کلاب هاوس این روزها به یکی از داغ‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است که ابتدا به شیوه‌ی کار جدیدی که داشت، توجه کاربران را جلب کرد اما اندکی بعد شاهد انتشار اخباری درباره‌ی افشای اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس بودیم.

همیشه شاهد بوده‌ایم که شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌های یکدیگر را کپی کرده‌اند و حالا این اتفاق درباره‌ی کلاب هاوس هم رخ داده است. درواقع شبکه‌های اجتماعی مختلف در شرایط کنونی به دنبال این هستند که چت روم صوتی کلاب هاوس را شبیه سازی کنند. جالب اینجاست که تنها یک هفته پس از اضافه شدن پشتیبانی از چت صوتی در کانال‌ها، تلگرام قابلیتی را اضافه کرده است که آن را بیشتر از قبل شبیه به کلاب هاوس کرده است.

با آخرین آپدیت نسخه‌ی بتا 7.7، مدیران کانال‌ها توانایی زمان بندی چت‌های صوتی برای یک زمان خاص را دارند. زمانی که یک چت زمان‌بندی می‌شود، هاست یک بنر با تایمر countdown در بالای نمایشگر کانال به نمایش در می‌آورد. این کار باعث ترغیب بیشتر کاربران برای دیدن پست می‌شود.

تلگرام با چت صوتی قابل برنامه ریزی شبیه به کلاب هاوس می‌شود.jpg
تلگرام با چت صوتی قابل برنامه ریزی شبیه به کلاب هاوس می‌شود -

در گروه‌ها و کانال‌ها، مدیران می‌توانند یک چت صوتی را ضبط کرده و کلیپ را هر زمانی که دوست داشتند، در کانال به اشتراک بگذارند. این قابلیتها در حال حاضر در نسخه‌ی بتای تلگرام در دسترس کاربران است.

اخبار مرتبط:

مرکز ملی فضای مجازی: ایجاد مشابه داخلی کلاب هاوس به راحتی مقدور است

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر