در حال حاضر، اینستاگرام روی قابلیت انتشار پست برای دوستان نزدیک (Close Friends) کار می‌کند

instagram.jpg

اینستاگرام به نظر می‌رسد روی یک قابلیت کار می‌کند که شبیه به ویژگی موجود در بخش استوری‌ها است و به شما امکان می‌دهد تا برخی از پست‌ها را برای همه کاربران به جز دوستان نزدیک خود پنهان کنید. به عبارتی دیگر، به زودی قابلیتی در دسترس خواهید داشت که اجازه می‌دهد برخی از پست‌ها فقط برای دوستان نزدیک قابل مشاهده باشد.

«الساندرو پالوزی»، یک مهندس نرم‌افزار که قبلاً اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های آینده اپلیکیشن‌ها منتشر کرده است، در یک پست جدید در صفحه خود تصویری از این قابلیت جدید به اشتراک گذاشته است. در این تصویر می‌توان دید که کاربر گزینه‌ای به نام Audience در دسترس خواهد داشت تا تعیین کند پست‌ها برای همه (Everyone) قابل مشاهده باشند یا فقط دوستان نزدیک (Close Friends).

به زودی مشخص می‌شود که آیا تنظیم دوستان نزدیک برای مشاهده پست‌ها با دوستان نزدیک در استوری‌ها یکسان است یا خیر. یعنی آیا همان افرادی که می‌توانند استوری‌های خصوصی شما را ببینند، به این پست‌ها نیز دسترسی دارند یا اینکه شما می‌توانید برای هر بخش به صورت مجزا فهرست دوستان نزدیک (Close Friends) ایجاد کنید.

FvUPJneWYAkOHfE.jpg.webp
-

هنوز معلوم نیست که این ویژگی کی برای همگان در دسترس قرار خواهد گرفت. اما آشکار است که اینستاگرام در تلاش است تا با استفاده از این قابلیت، تعامل کاربران با شبکه اجتماعی خود را افزایش دهد. بسیاری از افراد در حال حاضر تمایلی به ارسال پست جدید ندارند، زیرا اگر صفحه‌ای عمومی داشته باشند، بسیاری محتوای آن‌ها را مشاهده خواهند کرد.

چند هفته پیش، اینستاگرام به یک قابلیت جدید مجهز شد که کاربران مدت‌ها منتظرش بودند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر 5 لینک به حساب خود اضافه کنند. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل شرکت متا، اعتراف کرده است که این قابلیت یکی از مورد تقاضای بیشترین ویژگی‌های این پلتفرم بوده است.

در عین حال، اینستاگرام در حال آزمایش کردن قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی را به تصاویر اسلایدشو و بخش نوشته‌ها اضافه کنند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید چندین تصویر را به صورت یک آلبوم منتشر کنید و روی همه آن‌ها یک آهنگ پخش کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر