اینستاگرام در حال آزمایش افزودن موسیقی به پست‌های اسلایدی و یاداشت‌ها است

instagram.jpg

در حال حاضر، اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به پست‌های حاوی اسلایدهای تصویری اضافه کنند. علاوه بر این، این پلتفرم در حال کار بر روی ویژگی دیگری برای افزودن آهنگ به یادداشت‌ها (Notes) است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد که این شبکه اجتماعی قابلیت جدیدی را برای برخی از کاربران در کشورهای مختلف قرار داده است. با این ویژگی جدید، کاربران در حین گوش‌دادن به موسیقی، به راحتی می‌توانند بین تصاویر اسلایدها جابجا شوند. پیشتر، این پلتفرم تنها اجازه افزودن آهنگ به تصاویر تکی را داشت، اما با این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند از تنوع بیشتری در استفاده از اینستاگرام بهره‌مند شوند.

wordpress-imported-image-3806-1024x538.jpg.webp
-

به‌اشتراک‌گذاری آهنگ با یادداشت‌های اینستاگرام

ویژگی بعدی مربوط به اینستاگرام، به امکان به اشتراک گذاری موسیقی در کنار یادداشت‌ها مربوط است. زاکربرگ اخیرا با انتشار تصویر متحرکی، این ویژگی را به طور آزمایشی نشان داده است. در گذشته، یادداشت‌ها به‌عنوان یک راه برای نمایش متن کوتاه به مخاطبان، معرفی شده بودند.

instagram_notes_song_gif-576x1024.gif.webp
-

تصویر بالا نشان‌دهنده امکان انتخاب ویدئوکلیپ و قرار دادن بریده‌هایی از آن بر روی یادداشت است که این قابلیت به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا نام آهنگ و هنرمند را که بر روی ویدئو قرار دارد را ببینند.

با این حال، تاریخ انتشار عمومی این دو ویژگی هنوز مشخص نیست. به تازگی، اینستاگرام بخش ویرایشگر ویدئویی Reels را بازطراحی کرده و به نظر می‌رسد تلاش متا برای افزایش ویژگی‌های این پلتفرم ادامه دارد.

در گزارش مالی جدید، شرکت متا اعلام کرده است که درآمد آن در مقایسه با سال قبل، به ۳ درصد افزایش یافته و به میزان ۲۸ میلیارد دلار رسیده است. به دلیل موفقیت بخش Reels، کاربران حالا ۲۴ درصد بیشتر از گذشته در این شبکه اجتماعی زمان می‌گذرانند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: instagram

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر