فروش بازی Cyberpunk 2077 به بیش از 25 میلیون نسخه رسید

jkghjfgj.JPG

استودیو "سی دی پراجکت رد" (CD Projekt RED) امروز اعلام کرد که در مورد بازی "سایبرپانک 2077" (Cyberpunk 2077) اخبار جدیدی را منتشر کرده است.

اهمیت بزرگترین اعلان این است که این بازی تا به حال موفق به فروش بیش از 25 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است و بسته‌الحاقی آن در یک هفته 3 میلیون نسخه فروخته شده است.

به گزارش خبرگزاری Wccftech، تفکیک فروش 3 میلیون نسخه بسته‌الحاقی Phantom Liberty به شرح زیر است: 35.9 درصد در آمریکای شمالی، 35.1 درصد در اروپا، 23.1 درصد در آسیا، 2.8 درصد در استرالیا، 2.7 درصد در آمریکای جنوبی و 0.4 درصد در آفریقا فروخته شده است. همچنین، در تفکیک فروش DLC داستانی Cyberpunk 2077 می‌توان گفت 68 درصد از کاربران این بازی را برای پلتفرم PC خریداری کرده‌اند.

در ادامه، نسخه‌های "پلی استیشن 5" (PlayStation 5) و "ایکس باکس سری ایکس/اس" (Xbox Series X/S) به ترتیب با 20 درصد و 13 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. باید توجه داشت که حدود 360 کارمند از استودیو CDPR در توسعه بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty شرکت کرده‌اند، اما با در نظر گرفتن تمامی افراد خارجی، تعداد شرکت‌کنندگان در توسعه این پروژه ده‌برابر می‌شود.

Cyberpunk 2077

همچنین، هزینه توسعه بسته‌الحاقی Phantom Liberty معادل 62.84 میلیون دلار بوده که حدود 21.71 میلیون دلار از آن برای بازاریابی اختصاص یافته است. فروش 3 میلیون نسخه این بسته‌الحاقی به تنهایی به حدود 90 میلیون دلار درآمد برای توسعه‌دهندگان بازی ایجاد کرده است. همچنین، اعلام‌شده است که شرکت "نتفلیکس" (Netflix) با همکاری با کمپانی فیلم‌سازی Anonymous Content قصد دارد یک نسخه نمایشی از بازی Cyberpunk 2077 تولید کند. کمپانی Anonymous Content تجربه موفق در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های پربیننده دارد و در حال حاضر در جستجوی یک فیلم‌نامه‌نویس برای نگارش سناریو این نسخه نمایشی است. استودیو CD Projekt Red نیز در تولید این نسخه نمایشی با شرکت Anonymous Content همکاری خواهد کرد. ایشان همچنین به عنوان مشاور در ساخت انیمه سریالی Cyberpunk 2077: Edgerunners نیز شرکت می‌کنند.

در نهایت، باید اشاره کنیم که تمامی عناوین تولیدی توسط استودیو CDPR (شامل سه‌گانه ویچر و سایبرپانک 2077) تا به حال بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌شده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر