بیست و ششمین دوره از الکامپ، در انتهای سال 99 برگزار خواهد شد

الکامپ 26.jpg

با اوج گیری مجدد کرونا ویروس، برگزاری بیست و ششمین دوره از الکامپ دوباره به تعویق افتاده، و زمان برگزاری آن به اواخر سال 99 موکول شد.

الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژی محور ایران است که هر ساله در کشور برگزار می‌شود. حالا امسال قرار است بیست و ششمین دوره از این رویداد برگزار شود اما به دلیل کرونا ویروس، همه چیز در سراسر دنیا تغییر کرده است و ایران هم از این ماجرا مستثنی نیست.

در ابتدا برگزاری دوره 26 الکامپ به تاریخ 28 تا 31 شهریورماه موکول شده بود اما گویا مجددا تاریخ برگزاری آن به تعویق افتاده است. درواقع به گزارش ستاد اجرایی الکامپ، به‌ دلیل نگرانی خصوص به‌ خطر افتادن سلامتی شرکت‌ کنندگان و بازدید کنندگان با اوج‌گیری دوباره‌ی کرونا، برگزاری نمایشگاه به ماه‌های پایانی سال 99 موکول شده است.

ستاد اجرایی الکامپ 99 در بیانیه‌ای در خصوص بیست و ششمین دوره از الکامپ چنین توضیح داده است:

ستاد اجرایی الکامپ۲۶ ضمن سپاس از استقبال دلگرم‌کننده‌ی شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌های دولتی که منجر به پیش‌ثبت‌نامی بی‌سابقه برای بیش از ٣٠ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠ شرکت‌کننده شد، اعلام می‌کند باتوجه‌به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود. تصمیم به تعویق نمایشگاه درراستای رعایت کلیه‌ی پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش می‌طلبد.

-

اخبار مرتبط:

جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را بشناسید

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: کانال تلگرام الکامپ


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

گوگولی

شنبه, 25 مرداد 1399

مگه اینا واسه جون مردم نگرانم میشن؟ عجب خنده دار

پاسخ

ثبت نظر