توییتر احتمالا روی قابلیت انتشار ویدیوهای پولی کار می‌کند

twitter.JPG

طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا توییتر قصد دارد قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا برای محتواهای خود مانند ویدیوها از دیگران هزینه دریافت کنند. طبق اطلاعات اولیه که از این قابلیت منتشر شده، کاربران می‌توانند پس از افزودن محتوای ویدیویی به یک توییت، ویژگی جدیدی با نام «Paywalled Video» را برای آن فعال کنند و سپس هزینه‌های از پیش تعیین‌شده‌ای مانند 1، 2، 5 یا 10 دلار را برای آن‌ها دریافت کنند.

واشنگتن پست که این گزارش را بر اساس ایمیل‌های داخلی توییتر منتشر کرده، خاطرنشان می‌کند که دقیقا مشخص نیست این طرح به قبل از خرید 44 میلیارد دلاری این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک مربوط می‌شود یا از تصمیم‌های جدید ثروتمندترین فرد جهان است. با این حال، در سال‌های گذشته توییتر گزینه‌های کسب درآمد غیر تبلیغاتی زیادی را بررسی کرده، از جمله قابلیت Super Follows و سرویس اشتراکی Twitter Blue. در قابلیت جدید که Paywalled Video نامیده می‌شود نیز ظاهرا توییتر قصد دارد از پرداخت‌های کاربران، کارمزد دریافت کند.

خطرات قابلیت ویدیوهای پولی توییتر

photo_2022-11-02_15-53-31.jpg
-

اما طبق ایمیلی که توسط یکی از کارمندان تیم «اعتماد محصول» توییتر ارسال شده، آن‌ها Paywalled Video را قابلیتی با «ریسک بالا» تشخیص داده‌اند. در این ایمیل به «خطرات مربوط به محتوای دارای کپی رایت، مسائل مربوط به اعتماد سازنده/کاربر و انطباق قانونی» اشاره شده و توضیح داده شده که این ویژگی پیش از حرکت رو به جلو باید مورد بررسی‌های داخلی قرار بگیرد.

همچنین طبق گزارش واشنگتن پست، ظاهرا به کارمندان تو‌ییتر گفته شده که ویژگی جدید برای عرضه در یک تا دو هفته آینده برنامه‌ریزی شده است. بنابراین، به نظر می‌رسد تیم‌های داخلی توییتر حداقل سه روز فرصت دارند تا خطرات دریافت هزینه برای محتوای ویدیویی این سرویس را بررسی کنند.

می‌توان ادعا کرد که خرید این شرکت توسط ماسک، باعث شده تا برنامه‌های مربوط به این قابلیت تسریع پیدا کند. ماسک که خودش را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرده، هزینه سرویس بلو توییتر را به ماهانه 8 دلار افزایش می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: washingtonpost

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر