پشتیبانی از فلش پلیر تا انتهای سال 2020

Untitled-1.jpg

در پایان سال میلادی به گفته شرکت ادوبی پشتیبانی از نرم‌افزار ادوبی فلش پایان خواهد یافت.

سه ماه پیش بود که خواندیم تا پایان سال 2020 شرکت ادوبی پشتیبانی از نرم‌افزار فلش را به اتمام خواهد رسانید، حالا در 31 دسامبر به صورت رسمی یعنی در تاریخ 11 دی ماه به گفته شرکت ادوبی این پشتیبانی به اتمام خواهد رسید. شرکت ادوبی در ادامه می‌گوید دیگر از تاریخ اعلام شده هیچ به‌روز‌رسانی دیگری برای نرم‌افزار فلش ارائه نخواهد شد و از کاربران می‌خواهیم تا قبلی از سال میلادی جدید کلا این نرم‌افزار را از سیستم خود پاک نمایند.

براساس گفته‌های شرکت ادوبی در تاریخ اعلام شده تمامی نسخه‌های پیشین فلش پلیر از دسترس خارج خواهند شد یعنی دیگر در وبسایت رسمی این شرکت قادر به دسترسی نخواهد بود و ادوبی از کاربران خود خواسته تا قبل از رسیدن به این تاریخ این نرم‌افزار از سیستم‌های شخصی پاک کنند و ادوبی تاکید بسیاری روی این مسئله دارد.

جانشین این نرم‌افزار نسل جدید HTML خواهد بود چرا که با پیشرفت چشم‌گیر HTML5 در زمینه ساخت انیمیشن‌ها و وجود برخی باگ‌ها در فلش پلیر باعث این تصمیم شرکت ادوبی شده است.



اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر