اینتل تاریخ رونمایی پردازنده‌های دسکتاپ نسل ۱۴ را اعلام کرد

التلعاتن.JPG

اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس Innovation 2023، که احتمالاً برگزاری مراسم رونمایی از پردازنده‌های رپتور لیک رفرش را در بر دارد که در ادامه دقیق‌تر به آن اشاره می‌کنیم.

اینتل در اعلامیه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرده است که کنفرانس Intel Innovation 2023 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برگزار خواهد شد. کنفرانس سالانه Innovation معمولاً به رونمایی محصولات جدید اختصاص نمی‌دهد و بیشتر تمرکز خود را بر توسعه‌دهندگان، معماران نرم‌افزار و سخت‌افزار و پژوهشگران متمرکز می‌کند.

اما در رویداد Innovation 2022 سال گذشته، شاهد رونمایی از پردازنده‌های جدید سری Xeon و Arc و حتی Core بودیم. در همان رویداد، پردازنده‌های نسل ۱۳ سری K توسط پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل، معرفی شدند.

کنفرانس Innovation 2023 بهترین فرصت برای رونمایی از پردازنده‌های دسکتاپ نسل ۱۴ است که احتمالاً با نام تجاری رپتور لیک رفرش (Raptor Lake Refresh) عرضه خواهند شد. احتمالاً در اواخر فصل سوم ۲۰۲۳، اینتل پردازنده‌های جدید دسکتاپ را روانه بازار خواهد کرد.

با احتمال زیاد، اینتل در کنفرانس آتی نیز برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کرده و طرح راه خود برای آینده را اعلام خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: intel

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر