طراحی و رنگ‌های گلکسی بادز ۲ سامسونگ در اولین تصاویر رسمی فاش شد

Untitled-1.jpg

به احتمال زیاد کمپانی سامسونگ در ماه آینده میلادی می‌خواهد در کنار گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴، از گلکسی بادز 2 نیز رونمایی کند. اکنون که یک ماه مانده تا این زمان رونمایی، تصاویر رسمی از ایرباد بی‌سیم افشا شده که طراحی و رنگ‌بندی را به کاربران نشان می‌دهد.

طراحی این هدفون بی‌سیم سامسونگ که با شماره مدل SM-R177 به ثبت رسیده است، به نظر می‌رسد که الهاماتی از گلکسی بادز پرو گرفته است. کیس شارژ این محصول مربعی شکل است و طراحی گوشی‌ها مقدار کمی زاویه‌دار است. بنابر این تصاویر گلکسی بادز ۲ از نوعی طراحی دو رنگ بهره می‌برد که رنگ بیرون کیس در همه مدل‌های آن سفید خواهد بود.

در تصاویر اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که رنگ گوشی‌ها و داخل کیس‌ها مشابه یکدیگر است. گفته می‌شود که گلکسی بادز 2 در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و سفید به بازار عرضه خواهد شد. در کیس شارژ این هدفون بی‌سیم دو چراغ LED تعبیه شده است که یکی در داخل کیس و دیگری روی آن قرار دارد.

Samsung-Galaxy-Buds-2.jpg
-

حداقل دو میکروفون روی گوشی گلکسی بادز ۲ و یک حسگر مادون قرمز قرار دارد، برای شارژ این گوشی‌ها نیز از یک رابط مغناطیسی استفاده شده است. این محصول احتمالا از فناوری بلوتوث ۵.۰ با کدک‌های SBS ،AAC و SSC پشتیبانی می‌کند و صدای بهینه AKG، کنترل‌های لمسی، قابلیت شارژ بی‌سیم و برنامه برای شخصی سازی صدا و پروفایل‌های صوتی ارائه خواهد کرد.

گفته شده که اندازه گوشی‌های این محصول کوچک‌تر از گلکسی بادز پلاس است، به همین دلیل عمر باتری گلکسی بادز 2 به خوبی بادز پلاس نخواهد بود. گلکسی بادز پلاس با در اختیار داشتن باتری ۸۵ میلی‌متری در هر گوشی عمر ۱۱ ساعته را فراهم می‌کند و اشاره شده است که ظرفیت باتری گلکسی بادز ۲ برای هر گوشی 60 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

این احتمال نیز وجود دارد که این هدفون بی‌سیم از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) هم بهره‌مند خواهد شد. به دلیل استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند صدای پس زمینه را در هنگام تلفن صحبت کردن، قطع کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر