تصاویر گلکسی بادز پرو فاش شد؛ یک طراحی همه‌گیر

گلکسی بادز پرو.jpg

احتمالاً همراه با گلکسی S21 شاهد معرفی ایربادز جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو خواهیم بود. حالا تصاویر این هدفون بی سیم منتشر شده و نشان می‌دهد که با یک طراحی همه گیرتر از قبل مواجه خواهیم بود.

مدتی است که اخباری درباره‌ی هدفون بی سیم آینده‌ی سامسونگ به گوش می‌رسد، ایربادزی که احتمالاً گلکسی بادز پرو نام خواهد داشت و در اوایل سال آینده‌ی میلادی و همراه با گلکسی S21 معرفی و راهی بازار خواهد شد.

حالا ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی تصاویر جدیدی از این هدفون بی سیم را منتشر کرده است که تفاوت طراحی آن با گلکسی بادز لایو را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر می‌بینید، گلکسی بادز پرو به نحوی طراحی شده است درون گوش قرار بگیرد و سرگوشی‌های لاستیکی هم دارد. این در حالی است که گلکسی بادز لایو درون گوش قرار نمی‌گرفت. از سمتی کیس شارژ گلکسی بادز پرو دقیقاً شبیه به گلکسی بادز لایو سامسونگ است.

از آنجایی که گلکسی بادز لایو به دلیل شکل واحدی که داشت، با گوش همه‌ی افراد سازگار نبود. بنابراین به نظر می‌رسد که گلکسی بادز پرو به لطف سرگوشی‌های قابل تنظیم خود بتواند نظر افراد بیشتری را جلب کند.

تصویر گلگسی بادز پرو در مقابل گلکسی بادز لایو.jpg
تصویر گلگسی بادز پرو در مقابل گلکسی بادز لایو -

بنا به اطلاعاتی که از سمت وب سایت سامسونگ موبایل منتشر شده است، گلکسی بادز پرو از قابلیت نویز کنسلیشن (Active Noise Cancelling) بهره خواهد برد و به یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این در حالی است که گلکسی بادز لایو از یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در حالت خاموش بودن Active Noise Cancelling تا 19 ساعت و در حالت روشن بودن آن تا 17 ساعت شارژدهی دارد. البته باید اشاره کنیم که این ظرفیت باتری‌ها مربوط به کیس شارژ است. به هر ترتیب به لطف باتری حجیم‌تر گلکسی بادز پرو، بدون شک این ایربادز شارژدهی طولانی‌تری خواهد داشت.

در آخر باید اشاره کنیم که گلکسی بادز پرو درست مانند گلکسی بادز لایو به صورت لمسی قابل کنترل است تا به سادگی بتوان موسیقی را اجرا یا متوقف کرد. از جمله سایر ویژگی‌های این ایربادز باید به پشتیبانی از بیکسبی (روی گوشی‌های سامسونگ) اشاره کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر