تیزر رسمی گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد؛ گوشی با باتری غول پیکر

Samsung-Galaxy-M51.jpg

سامسونگ به زودی از تلفن هوشمند گلکسی M51 رونمایی خواهد کرد. حالا تیزر رسمی این گوشی منتشر شده و اگرچه اطلاعات مشخصی از آن را فاش نمی‌کند اما از آن به عنوان یک هیولا نام می‌برد که احتمالا به باتری غول پیکر آن اشاره دارد.

سامسونگ مدتی است که روی گوشی‌های میانرده و پایین رده مانور بیشتری می‌دهد. گوشی‌های سری A سامسونگ بازار میانرده‌های خوش قیمت اما قدرتمند را هدف قرار دادند و البته به عنوانی برای گوشی‌های سری S بودند. سری M اما بازار گوشی‌های اقتصادی را در بر می‌گرفتند. با این حال به مرور شاهد ارتقا گوشی‌های سری M گلکسی بودیم. درواقع به مرور این گوشی‌ها از تلفن‌های هوشمند اقتصادی به سمت گوشی‌های میانرده حرکت کردند.

حالا اما مدتی است که شایعاتی در خصوص گوشی گلکسی M51 سامسونگ به گوش می‌رسد و احتمال تجهیز این گوشی میانرده به باتری فوق العاده حجیمی را پیشبینی می‌کند. روز گذشته اما شاهد انتشار ویدیوی تیزر تبلیغاتی گلکسی M51 در حساب رسمی توییتر سامسونگ در شعبه‌ی هند بودیم. در این ویدیوی تبلیغاتی، گلکسی M51 به عنوان یک هیولا معرفی می‌شود که احتمال می‌دهیم کسب این لقب به دلیل بهره بردن آن از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی باشد.

در این ویدیو تقریبا هیچ اطلاعاتی از مشخصات گوشی گلکسی M51 داده نشده است و تنها به وجود باتری غول پیکر، دوربین اصلی چهارگانه و نمایشگر سوپر امولد پلاس infinity-O اشاره شده است. اما با توجه به آنچه پیشتر در شایعات و گزارشات منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 و روشنایی 420 نیت و رفرش ریت 60 هرتزی بهره خواهد برد. در این ویدیو اشاره شده است که گلکسی M51 از پردازنده‌ی سریع اسنپدراگون بهره می‌برد اما مدل آن مشخص نشده است با این حال گفته می‌شود که این پردازنده اسنپدراگون 730G خواهد بود ضمنا گفته می‌شود که این گوشی از 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد و البته امکان اتصال کارت حافظه هم به این گوشی وجود دارد.

دوربین اصلی این گوشی هم چهارگانه خواهد بود و احتمالا شاهد به کارگیری دوربین‌های 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی عمق سنج و 5 مگاپیکسلی ماکرو در این گوشی باشیم.

در نهایت در خصوص باتری غول پیکر آن، شایعاتی نشان می‌دهد که گلکسی M51 از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع 25 واتی هم پشتیبانی می‌کند. در خصوص قیمت و زمان دقیق معرفی این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما از آنجایی که تیزر آن منتشر شده است، احتمالا به زودی شاهد معرفی این گوشی باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

خدا

دوشنبه, 10 شهریور 1399

خیلی گرانست

پاسخ

ثبت نظر