دوربین گلکسی نوت 20 اولترا امتیاز 121 را از DxoMark کسب کرد

dxomark-galaxy-note-20-ultra.jpg

گلکسی نوت 20 اولترا جدیدترین پرچمدار 2020 سامسونگ است که با کسب امتیاز کلی 121 موفق شده است در جایگاه دهم لیست بهترین دوربین دوربین 2020 جای بگیرد.

گلکسی نوت 20 اولترا، آخرین پرچمدار 2020 سامسونگ است که حالا توسط وب سایت DxoMark مورد بررسی قرار گرفته است، وب سایتی که به دلیل بررسی‌های دقیق سنسورهای دوربین گوشی و دوربین‌ها مورد توجه است. بنا به این بررسی، گوشی پرچمدار گلکسی نوت 20 اولترا موفق شده است نمره کلی 121 را بدست بیاورد و به این ترتیب در جایگاه دهم بهترین دوربین گوشی قرار بگیرد. به عبارتی گلکسی نوت 20 اولترا تنها یک پله پایین‌تر از گلکسی اس 20 اولترا قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، دوربین این گوشی در بخش عکسبرداری موفق شده است امتیاز 130 را کسب کند و در بخش فیلم برداری به امتیاز 101 دست پیدا کرده است. به این ترتیب امتیاز کلی دوربین اصلی گلکسی نوت 20 اولترا، 121 شده است.

امتیاز dxomark گوشی گلکسی نوت 20 اولترا.jpg
امتیاز dxomark گوشی گلکسی نوت 20 اولترا -

این گوشی از یک سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی بهره می‌برد که درست مانند لنز اصلی گلکسی اس 20 اولترا، تصاویری با کیفیت 12 مگاپیکسل را ثبت می‌کند. این دوربین اصلی همچنین با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی 120 نانومتری و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی همراه شده است.

دوربین گلکسی نوت 20 اولترا اگرچه دوربین قدرتمندی است و توانسته است جایگاه دهم را در بین لیست بهترین دوربین گوشی بدست بیاورد اما این دوربین با مشکلاتی مانند زوم اپتیکال و نویز در محیط‌های کم نور دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال این دوربین قادر است تا به دقت بالایی رنگ‌ها را ثبت کرده و در زمینه‌ی نوردهی و فوکوس خودکار قوی عمل کند. همچنین عکس‌های پرتره گرفته شده با دوربین این گوشی بسیار باکیفیت هستند و با عکس‌های ثبت شده با دوربین گلکسی اس 20 اولترا برابری می‌کنند. با این حال نتایج به دست آمده از دوربین تله فوتو با زوم 4 برابری چندان نتوانسته است نظر کارشناسان DxoMark را به خود جلب کند زیرا این دوربین چندان در حفظ جزئیات موفق نبوده است. نهایتاً دوربین اصلی این گوشی در بخش عکس برداری با کسب امتیاز 130 موفق شده است همرده با شیائومی Mi 10 Ultra در جایگاه اول قرار بگیرد.

بنا به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که کیفیت ضبط ویدیو با دوربین این گوشی بسیار خوب است و این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ثبت کند.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر