گلکسی S21 FE در نیمه‌ی دوم 2021 معرفی می‌شود

گلکسی S21 FE.jpg

اگر جز طرفداران گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ هستید اما قصد ندارید هزینه‌ی چندان بالایی برای خرید گوشی بکنید، گلکسی S21 FE گزینه‌ی مناسبی خواهد بود که احتمالاً در نیمه‌ی دوم سال 2021 معرفی خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE یکی از گوشی‌های موفق سامسونگ به حساب می‌آید که موفقیتش را مدیون قیمت مناسب و مشخصات بسیار قدرتمندش است. حالا منابع نزدیک به سامسونگ گزارش کرده‌اند که سامسونگ در حال ساخت گوشی گلکسی S21 FE است که به شماره مدل SM-G990B راهی بازار خواهد شد. اگرچه زمان رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌دهیم که این اتفاق در نیمه‌ی دوم سال 2021 رخ بدهد.

بنا به اطلاعاتی که تا به این لحظه در دست است، گلکسی S21 FE از سیستم عامل اندروید 11 بهره خواهد برد و از 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. برخی مشخصات اصلی این گوشی هم مشابه با گلکسی S21 و گلکسی S21+ خواهد بود. به علاوه می‌دانیم که گلکسی S21 FE با دو میزان حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایت و رنگ‌های خاکستری-نقره‌ای، صورتی، بنفش و سفید راهی بازار خواهد شد.

تا به این لحظه نمی‌دانیم که آیا گلکسی S21 FE به اسلات کارت حافظه مجهز خواهد شد یا خیر. همچنین سایر مشخصات آن هم به صورت واضح مشخص نیست. با این حال بدون شک تا چند روز و چند هفته‌ی آینده، اطلاعات زیادی درباره‌ی این گوشی فاش خواهد شد اما چیزی که مشخص است این است که گلکسی S21 FE یک گوشی قدرتمند و خوش قیمت خواهد بود که می‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های سامسونگ 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر