دستگاه‌های گلکسی سامسونگ یک قدم به دریافت اندروید 12 نزدیک شده‌اند

Untitled-1.jpg

در گیگ‌بنچی که منتشر شده گلکسی S21 اولترا 5G با سیستم‌عامل اندروید 12 دیده شده که این موضوع به همراه به‌روزرسانی برخی از برنامه‌های سامسونگ با پشتیبانی از اندروید 12 رنگ و بو واقعیت بیشتر نشان داده است.

قرار است که One UI 4.0 نسخه بعدی رابط کاربری سامسونگ باشد که قرار است به زودی راهی تلفن‌های هوشمند شود که مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را اجرا خواهد کرد. وب‌سایت Sammobile گزارشی منتشر کرده و گفته که انتظار داریم که نسخه‌ی بتای One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ به‌زودی منتشر شود. هنوز تاریخ دقیقی از سوی سامسونگ منتشر نشده است؛ اما این اخبار و شایعات حاکی از این است که به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

براساس گزارشی که منتشر شده، گوشی گلکسی اس 21 اولترا به همراه اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ مشاهده شده است. این گوشی حتی توانسته در بخش آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ ترتیب امتیاز ۱۱۲۲ و ۳۴۶۹ را بدست آورد. طبق فهرست منتشرشده، گوشی تحت آزمایش به One UI 4.0 رسمی یا حداقل نسخه‌ی بتا مجهز شده است.

samsung-galaxy-s21-ultra-5g-running-android-12-for-this-geekbench-test.webp
-

بی‌شک انتشار اندروید ۱۲ خبر خوبی برای دارندگان گوشی سامسونگ محسوب می‌شود و علاوه بر این، سامسونگ به‌روزرسانی برخی از برنامه‌های خود را با پشتیبانی از اندروید ۱۲ آغاز کرده است.

به‌ احتمال زیاد نسخه‌ی بتای One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ ابتدا برای سری گلکسی S21، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر خواهد شد. افزون بر این، دستگاه‌های دیگری هم در صف انتظار دریافت اندروید ۱۲ و One UI 4.0 قرار خواهند گرفت. بنا بر گزارش‌ها، اولین نسخه‌ی بتای عمومی قبل از پایان سال جاری میلادی ارائه خواهد شد؛ اما هنوز هیچ اخبار دقیقی در دسترس نیست.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SAMMOBILE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر