نسخه‌ی بتای اندروید 12 برای وان پلاس مشکل ساز شد

وان پلاس 9 و اندروید 12.jpg

نسخه‌ی بتای اندروید 12 برای تعدادی از گوشی‌ها منتشر شده است که وان پلاس 9 و 9 پرو هم در این لیست هستند. حالا این آپدیت برای این دو گوشی دردساز شده است.

روز گذشته بود که در جریان رویداد Google I/O، نسخه‌ی رسمی اندروید 12 منتشر شد. اگرچه بنا شد تا این نسخه‌ی رسمی در اواخر سال 2021 برای کاربران ارائه شود اما از همان روز گذشته، نسخه‌ی بتای اندروید 12 برای برخی از گوشی‌ها ارائه شد تا افرادی که به تست این سیستم عامل در اولین فرصت علاقه مند هستند، به آن دسترسی داشته باشند. در بین گوشی‌هایی که از نسخه‌ی بتای اندروید 12 پشتیبانی می‌کنند، وان پلاس 9 و 9 پرو هم به چشم می‌خورد.

همانطور که انتظار می‌رود، این نسخه از سیستم عامل اندروید 12 با مشکلاتی همراه است و این اتفاق کاملاً طبیعی است زیرا با نسخه‌ی استیبل مواجه نیستیم. حالا وب سایت AndroidPolice این مسئله را تست کرده است. یکی از نویسندگان این وب سایت، حین نصب نسخه‌ی بتای اندروید 12 روی گوشی وام پلاس 9 پروی خود، متوجه شده است که اگر قبل از آغاز فرآیند نصب، حالت بوت لودر را از بخش تنظیمات فعال نکنید و بوت لودر قفل باشد، گوشی قادر نخواهد بود که با استفاده از حساب‌های گوگل قدیمی مراحل نصب را طی کند. البته این مشکل با کمک EDL restore قابل برطرف شدن است که احتمالاً برای استفاده از آن مجبور خواهید بود به سراغ افراد حرفه‌ای‌تر بروید اما از طریق این لینک می‌توانید راهنمای قدم به قدم استفاده از این ترفند را ببینید.

البته باید اشاره کنیم که به دلیل این مشکل، وان پلاس لینک دانلود نسخه‌ی بتای اندروید 12 را از وب سایت خود حذف کرده است تا مشکلات آن رفع شود.

اخبار مرتبط:

اندروید 12 با ظاهر جدید و حریم خصوصی سخت‌گیرتر معرفی شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر