گلکسی اس ۲۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد

Untitled-1.jpg

برای اولین بار در گیگ‌بنچ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت دیده شد. این پرچمدار در زمان معرفی به نسخه 11 سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد بود.

امروز برای اولین بار اطلاعات تکمیلی و کاملی از گلکسی اس ۲۱ فاش شد. مدلی که امروز شاهد آن در گیک‌بنچ بودیم قلب تپنده آن اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که به همراه رم 8 گیگابایتی قرار است به بازار عرضه شود.

این دستگاه که در گیک‌بنچ دیده شده دارای شماره مدل SM-G991U است که با تفسیر هریک از کاراکترها در می‌یابیم که این دستگاه گلکسی اس 21 است، در بخش دیگری نام پردازنده Lahaina تعریف شده است که این نام همان اسم رمز تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. در بخش دیگری گفته شده است که این دستگاه با اندروید 11 ارائه خواهد شد و مقدار رم در نظر گرفته شده نیز 8 گیگابایت است.

galaxy-s21-snapdragon-888.jpg
-

در گیک‌بنچ ۵.۲.۵ پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 21 توانسته است در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۷۵ را بدست آورد و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۲۹۱۶ را بدست آورده است.

براساس گفته‌های بسیاری از رسانه‌ها گلکسی اس 21 زودتر از موعد خود قرار است معرفی شود. در طول چند ماه گذشته اخبار ضد و نقیض بسیاری در رابطه با این پرچمدار شنیده‌ایم. خبری که می‌توان با قاطعیت راجع به آن صحبت کرد حضور قلم S Pen برای پرچمدار جدید سری اس است. البته در مدل اولترا قرار است تا این ویژگی را شاهد باشیم چرا که گلکسی اس 21 اولترا قرار است جانشین پرچمدار سری نوت شود. بر اساس شایعات، قرار است گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی اس ۲۱ اولترا جایگزین خانواده نوت شوند.

اخبار مرتبط:

زمانبندی سامسونگ برای آپدیت اندروید 11 و One UI 3.0 منتشر شد



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر