پشتیبانی از قلم Spen در گلکسی اس 21 اولترا تایید شد؛ فاصله کمتر با سری نوت

samsung-galaxy-note-20-review-s-pen-notes-1200x675.jpeg

مدت کوتاهی تا رونمایی از خانواده S21 باقی مانده است اما بازار شایعات داغ است. حالا گفته می‌شود که گلکسی S21 Ultra از قلم Spen پشتیبانی خواهد کرد اما این قلم همراه با گوشی عرضه نمی‌شود و به صورت جدا قابل خریداری است.

مدت‌هاست که شاهد انتشار اخبار زیادی درباره‌ی حذف سری نوت سامسونگ هستیم. حالا به نظر می‌رسد که حداقل امسال چنین اتفاقی نیفتد اما بدون شک اضافه شدن برخی قابلیت‌های سری نوت در بقیه گوشی‌های این برند را امسال شاهد خواهیم بود. یکی از این ویژگی‌ها، اضافه شدن قلم Spen به گوشی‌های تاشو و همچنین قدرتمندترین عضو خانواده‌ی گلکسی S21 است. درواقع در طی این مدت بارها و بارها اخبار زیادی درباره‌ی تجهیز گلکسی S21 Ultra به قلم Spen شنیده‌ایم و حتی این موضوع توسط افشاگران معروف هم تایید شده است.

با این حال مسئله‌ی قابل بیان این است که اگر قلم اس پن به سایر گوشی‌های سامسونگ اضافه شود، عملاً این گوشی‌ها بازار خود را از دست خواهند داد. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری نوت و گلکسی زد، ادغام شوند.

به هر ترتیب حالا کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (سازمان FCC)، فهرستی را در وب سایت خود به اشتراک گذاشته است که در آن اطلاعاتی از محصولات تایید شده برای ورود به بازار آمریکا قرار دارد. در این فهرست گلکسی S21 Ultra با شماره مدل SMG998B ظاهر شده است و در کنار اشاره به برخی ویژگی‌های سخت افزاری، پشتیبانی آن از قلم اس پن هم تایید شده است. حتی در این بخش، به نحوه‌ی استفاده از قلم لمسی هم اشاره شده که دو حالت شناور و کلیکی را شامل می‌شود.

البته باید اشاره کنیم که این اطلاعات اصلا به این معنا نیست که گلکسی S21 Ultra همراه با قلم Spen رونمایی خواهد شد اما به این معناست که کاربران می‌توانند قلم را به صورت جداگانه خریداری کنند و این قلم در گلکسی S21 Ultra پشتیبانی خواهد شد.

به جز پشتیبانی از قلم Spen، اطلاعات دیگری مانند قابلیت‌های NFC، پشتیبانی از UWB، وای فای 6E و شارژ بی سیم، دیگر ویژگی‌هایی است که به گلکسی S21 Ultra نسبت داده می‌شود.

در آخر باید اشاره کنیم که خانواده‌ی گلکسی S21 سامسونگ در تاریخ 14 ژانویه، یعنی 25 دی ماه، طی رویدادی آنلاین معرفی خواهند شد. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص این گوشی‌ها، باید تا کمتر از 20 روز دیگر، صبر کنیم.

منبع خبر: androidauthority


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

venzooo

پنج‌شنبه, 25 دی 1399

شما قصد نابود کردن سری نوت را دارید آیا ؟

پاسخ

ثبت نظر