سامسونگ از تبلت گلکسی Tab S6 Lite با پشتیبانی از S-Pen رونمایی کرد

Untitled-1.jpg

سامسونگ گلکسی Tab S6را در ماه ژوئیه گذشته به بازار عرضه کرد و امروز این غول فناوری کره‌ای از نسخه کم رنگ این دستگاه با نام Galaxy Tab S6 Lite رونمایی کرد.

بسیار خوب، مشخصا نام‌گذاری Galaxy Tab S6 Lite می گوید با یک مدل میان رده و یا نسخه ارزان قیمت تبلت گلکسی تب اس ۶ روبه‌رو هستیم که مرداد ماه سال گذشته معرفی شد. این تبلت به واسطه باتری 7040 میلی آمپر ساعتی قادر به همراهی کاربر به مدت 13 ساعت در پخش ممتد ویدئو، 12 ساعت وبگردی و یا 149 ساعت پخش ویدئو است. اعداد خوبی است که اگر محقق شود، جز نقطه قوت این تبلت خواهد بود.

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ از نمایشگر 10.4 اینچی TFT با وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل بهره می‌برد. تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایتی در این تبلت بکار گرفته شده‌اند. در قاب پشتی تبلت Galaxy Tab S6 Lite از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

gsmarena_006.jpg
-

تبلت S6 Lite دارای بلوتوث 5.0 است که این تبلت گلکسی از قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi و LTE پشتیبانی می کند. همراه با بلندگوهای تنظیم شده AKG و Dolby Atmos برای تجربه بهتر صدا است. از جمله دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون، پشتیبانی از قلم S Pen و اندروید ۱۰ با رابط کاربری UI 2.0 می‌توان اشاره کرد. این دستگاه با پایه قیمت 379 یورو ارائه خواهد شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر