تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 فاش شد

Untitled-1.jpg

در تصاویر فاش شده از گلکسی واچ 3، ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، تاریخ رونمایی از این ساعت هوشمند لو رفته است.

سامسونگ طبق قرارهای قبلی قرار است در ماه آینده میلادی و از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود پرده بردارد. حالا امروز امروز شاهد رندرها و تصاویری هستیم که تمامی اطلاعات ظاهری این گوشی را فاش کرده و به ما می‌دهد. بنابراین دیگر لازم نیست تا زمان رونمایی این ساعت هوشمند منتظر باشیم.

هفته گذشته بود که تصاویری از این ساعت هوشمند سامسونگ دست به دست می‌شد و کسی جز evleaks نبود که برای اولین بار این تصاویر را به اشتراک گذاشت. حالا evleaks افشاگر معروف تصاویری از این ساعت دوباره به نمایش گذاشته که اطلاعات تکمیلی و رنگ بندی این سری ساعت هوشمند سامسونگ را به ما نمایش داده است.

در رنگ‌بندی گلکسی واچ 3 دو رنگ به چشم می‌آید که قرار است تولید شوند، رنگ‌های مشکی و برنز که رنگ دوم بیشتر شبیه رزگلد است اما شرکت سامسونگ با نام برنز قرار است این ساعت را راهی بازار کند. ابعاد ساعت هوشمندی که با رنگ مشکی ارائه شود 45 میلی‌متری است، اما نسخه دوم یعنی رنگ برنز در ابعاد 41 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

مسئله اینجاست که روی صفحه نمایش ساعت مشکی رنگ، شاهد تاریخی هستیم که به احتمال زیاد تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 است؛ یعنی چهارشنبه 22 جولای مصادف با 1 مرداد ماه 99 این رونمایی اتفاق خواهد افتاد.

Samsung-Galaxy-Watch-3-renders-2-734x420.webp
-

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، این ساعت از دو جنس استیل و پلاتینیوم ساخته خواهد شد که در دونسخه به انتخاب خریدار در دسترس خواهد بود. صفحه نمایش این ساعتی چرخشی بوده و از جنس گوریلا گلس DX ساخته شده، فراموش نکنیم که این ساعت هوشمند استانداردهای مربوط به ضدآب بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار را بدست آورده و از همه مهم‌تر استاندارد نظامی MIL-STG-810G را پشت سر گذاشته است.

در نسخه مشکی رنگ تامین انرژی این ساعت از باتری 340 میلی ‌آمپر ساعتی انجام می‌شود و در نسخه برنزی رنگ باتری 247 میلی ‌آمپر ساعتی تامین انرژی می‌کند. ضمنا هر دو این مدل‌ها به سیستم شارژ بی‌سیم نیز متصل خواهند شد.

Samsung-Galaxy-Watch-3-renders-4.jpg
-

این ساعت هوشمند سامسونگ از سنسورهای سیستم پایش ضربان قلب، نوار قلب، فشار خون و خواب بهره خواهد برد، که به همراه سیستم‌عامل تایزن 5.5 و 1 گیگابایت رم و حافظه داخلی 8 گیگابایتی رونمایی خواهد شد.

امکانات ارتباطاتی گلکسی واچ 3 نیز بر اساس پیش‌بینی‌ها LTE، وای‌فای، GPS، بلوتوث و NFC خواهد بود.

اخبار مرتبط:

اولین تصاویر واضح از گلکسی واچ 3 ؛ ساعت هوشمند بعدی سامسونگ



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر