اولین تصاویر واضح از گلکسی واچ 3 ؛ ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

galaxy watch 3 -render

امروز شاهد انتشار اولین تصاویر واقعی و واضح از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، گلکسی واچ 3 هستیم که اطلاعات زیادی درباره آن را فاش می‌کند.

هفته گذشته بود که اولین رندرها از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 لو رفت اما این تصاویر چندان واضح نبودند. حالا اما امروز اولین تصاویر واضح از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، گلکسی واچ 3، در اینترنت دست به دست می‌شود. این تصاویر را Evan Blass، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی منتشر کرده است. از این رو حالا می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره جزییات این ساعت هوشمند بعدی سامسونگ صحبت کنیم.

تصاویر فاش شده مربوط به ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R840 است که نسخه 45 میلی متری با کیس استیل ضد زنگ است. مانیتور ضربان قلب و بند چرمی 22 میلی متری هم دیگر مشخصات گلکسی واچ 3 هستند که در این تصویر مشخص است. این ساعت هوشمند همچنین از بزل چرخان فیزیکی و دو دکمه در سمت راست هم بهره می‌برد.

با توجه به کیس این ساعت هوشمند می‌توانیم از وجود قابلیت‌های GPS، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری (تا فشار 5 ATM) و محافظت با گوریلا گلس DX هم نام ببریم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری
ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری -

از سوی دیگر واچ فیس‌های جدید که قابلیت نمایش زمان به صورت آنالوگ و دیجیتال، درصد شارژ باتری، وضعیت هوا و گام شمار را دارد. البته قرار است که یک مدل تیتانیومی هم برای این ساعت هوشمند وجود داشته باشد.

در خصوص سایر ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی واچ 3 هم اطلاعاتی در دست است. برای نمونه می‌دانیم که این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.4 اینچی دایره‌ای از نوع Super AMOLED، به همراه 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این ساعت هوشمند همچنین از سنسور ضربان سنج قلب، ECG، ردیابی خواب، بلوتوث 5.0 و وای فای بهره می‌برد.

مدل 41 میلی متری گلکسی واچ 3 از باتری 247 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این در حالی است که مدل 45 میلی متری به باتری 340 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. گلکسی واچ 3 همچنین از شارژ وایرلس، NFC و سامسونگ پی هم بهره خواهد برد.

اگرچه با توجه به تصاویر منتشر شده نمی‌توانیم وجود اسپیکر را تعیین کنیم اما انتظار داریم که این ساعت هوشمند از اسپیکر برای پاسخگویی به تماس صوتی و استفاده از bixby بهره ببرد.

به هر ترتیب باید تا زمان رونمایی از این ساعت هوشمند منتظر باشیم تا از اطلاعات دقیق درباره آن مطلع شویم.

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر