نام و مشخصات نسخه بعدی سامسونگ گلکسی واچ فاش شد؛ گلکسی واچ 3 با قابلیت‌های مناسب

Untitled-1.jpg

نام ساعت هوشمند بعد سامسونگ گلکسی واچ 2 برخلاف نظرات نیست، اما قابلیت‌هایی که مورد نظرمان را خواهد داشت.

کمیسیون انتشار داده و ارتباطات ملی تایلند (NBTC) تاییدیه‌ی نسخه بعدی گلکسی واچ را صادر کرده و برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ساعت را نیز فاش کرده است. بر اساس اسناد ارائه شده، نام این دستگاه گلکسی واچ 3 است. این نام گذاری همه را شگفت زده کرد چراکه همه منتظر رونمایی از گلکسی واچ 2 بودند. به احتمال زیاد دلیل این نام‌گذاری سامسونگ تاکید بیشتر روی پیشرفت این محصول نسبت به گلکسی واچ اکتیو 2 بوده است.

این ساعت در دو اندازه‌ 41 و 45 میلی‌متری رونمایی خواهد شد. این ساعت با قاب رویی چرخان خود به بازار می‌آید که محبوبیت بسیار زیادی دارد، ما امیدواریم که با وجود این قابلیت جذاب، اندازه بدنه این ساعت زیادی بزرگ نشود و قیمت آن نیز افزایش چندانی نداشته باشد.

Samsung-Galaxy-Watch-3-name-confirmed.jpg
-

سازگاری به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از دیگر قابلیت‌های گلکسی واچ 3 است که با 8 گیگابایت phtzi nhogd عرضه خواهد شد. جنس این ساعت از آلومینیوم، فولاد و تیتانیوم به همراه لایه محافظ گوریلا گلس DX ساخته شده است و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ برابری و پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G از جمله قابلیت‌های آن است. این ساعت قدرت خود را از باتری 330 میلی‌آمپر ساعتی خواهد گرفت که چندان تغییری نکرده است.

اطلاعت بیشتری از این ساعت فاش نشده و باید در مرداد ماه منتظر رونمایی این ساعت باشیم. در رویداد رونمایی آنلاین مرداد ماه از گلکسی نوت ۲۰ و فولد ۲ و گلکسی واچ 3 رونمایی خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که ساعت هوشمند سامسونگ زودتر رونمایی شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر