رندرهای 360 درجه از گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد

galaxy-note20-render.jpg

در حال که حدود 3 ماه تا رونمایی از پرچمداران 2020 سامسونگ از سری نوت باقی مانده است، حالا اما رندرهای 360 درجه از گلکسی نوت 20 منتشر شده که ظاهر آن را کاملا فاش می‌کند.

گلکسی نوت 20 ، پرچمدار آینده سامسونگ است که این روزها شاهد شایعات و اخبار بسیاری درباره آن هستیم. امروز اما ویدیویی کوتاه از این گوشی منتشر شده است که به صورت 360 درجه رندری از آن را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو توسط Pigtou که منبع داخلی سامسونگ است منتشر شده است و ادعا می‌شود که این رندر 360 درجه از گلکسی نوت 20 از روی طراح‌های اصلی سامسونگ برای این گوشی کشیده شده است و یک کانسپت نیست. البته تاکید شده است که برخی از المان‌هایی که در رندر می‌بینیم، هنوز تایید نشده‌اند.

همانطور که انتظار داشتیم، گلکسی نوت 20 از نظر ظاهری شباهت زیادی با گلکسی اس 20 اولترا خواهد داشت و ماژول دوربینش هم به نظر می‌رسد که دقیقا مشابه باشد. با این وجود گلکسی نوت 20 مانند همه گوشی‌های سری نوت سامسونگ، ظاهری گوشه‌دارتر با لبه‌های تیز خواهد داشت.

گلکسی نوت 20 سامسونگ ابعاد 161.8 در 75.3 در 8.5 میلی متری خواهد داشت که دقیقا مشابه با گلکسی نوت 10 پلاس خواهد بود. حتی اندازه ماژول دوربین هم ذکر شده است که گویا 38.1 در 21.9 میلی متر خواهد بود.

با توجه به ابعادی که به این گوشی نسبت داده می‌شود، انتظار داریم که گلکسی نوت 20 با نمایشگر 6.7 اینچی معرفی شود که به صورت کامل صاف و مسطح است که این ویژگی استفاده از قلم S-Pen را راحت‌تر می‌کند.

گلکسی نوت 20 - بخش پایین گوشی.jpg
گلکسی نوت 20 - بخش پایینی -

تنها نکته این است که جای قرارگیری قلم اس پن از سمت راست به سمت چپ منتقل شده است. این طور به نظر می‌رسد که تصمیم تغییر جای قلم، به این دلیل بوده است که سامسونگ بتواند همه دکمه‌های گوشی را در سمت راست تعبیه کند. درواقع همانطور که می‌بینید دکمه خاموش و روشن و دکمه کم و زیاد صدا در سمت راست قرار گرفته است. ضمنا این طور به نظر می‌رسد که در بالای گوشی اسلات سیم کارت و در بخش پایین هم پورت USB Type-C قرار خواهد گرفت.

به طور کلی انتظار داریم که گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 865 و اگزینوس 990 راهی بازار شوند و بنا به شایعات این دو گوشی به ترتیب از باتری‌های 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهند برد.

انتظار داریم که این دو گوشی در ماه آگوست و در رویداد سالانه سامسونگ به نمایش گذاشته شوند.

نظر شما درباره طراحی این گوشی چیست؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر