اطلاعاتی که از گلکسی واچ 3 سامسونگ داریم

Untitled-1.jpg

مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های طراحی گلکسی واچ 3 منتشر شده که به نظر می‌رسد این اطلاعات دقیق و درست باشد.

در ماه آینده میلادی براساس گفته‌های قبلی زمان رونمایی از گلکسی واچ 3 است. در شایعات و اخبار گذشته آنچه که خواندیم این بود که ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت‌های بسیار مناسبی در زمینه سلامتی دارد و ویژگی‌های مهمی در این ساعت هوشمند به کار رفته که یکی از آن‌ها داک شارژر است.

به نظر می‌رسد که در ماه آینده شاهد رونمایی از گلکسی واچ 3 در دو نسخه باشیم که تفاوتشان فقط در اندازه آن‌ها است. مدل اول نمایشگر 2.1 اینچی در خود جای داده و مدل دیگر از صفحه‌نمایش 4.1 اینچی استفاده کرده است.

تفاوتی که گلکسی واچ 3 نسبت به نسخه قبلی خود داشته حق انتخاب جنس بدنه این ساعت است چرا که کاربر می‌تواند از بین بدنه آلومینیوم و تیتانیوم یکی را انتخاب کند که تبعا آلومینیوم قیمت پایین‌تری دارد، اگر بخواهیم ابعاد این ساعت را بگوییم مدل کوچک‌تر در ابعاد ۴۱ در ۴۲/۵ در ۱۱/۳ میلی‌متر قرار دارد و مدل بزرگ‌تر از ابعاد ۴۵ در ۴۶/۲ در ۱۱/۱ میلی‌متر برخوردار است.

ابعاد ظاهری این ساعت کوچک‌تر شده اما نسبت به نسخه‌ پیشین از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری استفاده می‌کند. برخی از ویژگی و قابلیت‌های این دستگاه رم 8 گیگابایتی و پشتیبانی از ارتباطات LTE و GPS، استاندارد‌های نظامی و گواهی IP68 است که نشان دهنده‌ی مقاومت این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

این ساعت نیز به مانند گلکسی اکتیو 2 تمامی حسگرها را در خود جای داده است برای مثال حسگر سنجش فشار خون و ضربان قلب که از مهم‌ترین این حسگر‌ها هستند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای کاربرانش سوپرایزی تدارک دیده و آن‌هم همان طور که قبلا گفته شد تاییدیه FCC خواهد بود، که احتمالا در روزهای نزدیک به رونمایی این خبر رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر