اولین تصاویر واقعی از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 فاش شد

z fold 3.jpg

به تازگی تصاویری از دو گوشی تاشوی پرچمدار آینده‌ی سامسونگ، یعنی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 در حین یک ارائه فاش شده که ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی را لو می‌دهد.

سامسونگ هیچ‌وقت رازنگهدار خوبی نبوده است و حالا باز هم این کمپانی جزئیات مختلفی را درباره‌ی پرچمداران جدیدش فاش کرده است. در آخرین افشای اطلاعاتی، سامسونگ تصاویر و جزئیات مهمی درباره‌ی دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 را منتشر کرده است که احتمالاً در ماه جولای شاهد رونمایی از این دو گوشی خواهیم بود.

گلکسی زد فولد 3

همانطور که از تصاویر فاش شده مشخص است، این تصاویر در یک ارائه فاش شده‌اند و می‌بینیم که گلکسی زد فولد 3 از دوربین زیر نمایشگر پشتیبانی کرده و اولین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود که به قلم S-Pen مجهز شده است. همچنین این گوشی از طراحی دوربینی بهره می‌برد که به ماژول دوربین گلکسی S21 شبیه نیست. ضمناً این گوشی با گوریلا گلس Victus محافظت می‌شود تا مقاومت بالایی داشته باشد.

تصاویر فاش شده از گلکسی زد فولد 3.jpg
تصاویر فاش شده از گلکسی زد فولد 3 -

گلکسی زد فلیپ 3

این گوشی هم از ظاهر جدیدی بهره خواهد برد و در طیف رنگ‌های گسترده و با طراحی ترکیبی از دو رنگ، راهی بازار خواهد شد. همانطور که در تصویر می‌بینید، نمایشگر خارجی کمی بزرگ‌تر از قبل خواهد بود اما هنوز هم پنل پشتی را به صورت کامل احاطه نخواهد کرد. با این وجود اندازه‌ی این نمایشگر خارجی به حدی خواهد رسید که به راحتی بتوانید متن کامل پیام را بخوانید.

در این تصویر مشخص است که گلکسی زد فیلپ 3 از دوربین اصلی دوگانه بهره خواهد برد و با گوریلا گلس Victus هم محافظت خواهد شد.

تصاویر فاش شده از گلکسی زد فیلپ 3.jpg
تصاویر فاش شده از گلکسی زد فیلپ 3 -

گذشته از تصاویر فاش شده، تا به امروز جزئیات زیادی درباره‌ی این دو گوشی پرچمدار و تاشوی سامسونگ منتشر شده است. از جمله‌ی این اطلاعات باید به تجهیز این دو گوشی به استاندارد IP (که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد) اما در یک سطح پایین، اشاره کنیم. ضمناً قرار است که سامسونگ هر دوی این گوشی‌ها را به پوشش ویژه‌ای مجهز کند باعث افزایش دوام این دو دستگاه نسبت به مدل‌های قبلی‌شان شود.

اخبار مرتبط:

بهترین گوشی های تاشو 2020

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر