علی‌رغم پیش‌بینی‌ها، بینگ قرار نیست جایگزین جستجوگر گوگل در گوشی‌های سامسونگ باشد

jhkhjk.jpg

هرچند گزارشاتی پیش از این به امکان استفاده از موتور جستجوی بینگ در عنوان موتور جستجوی اصلی گوشی‌های سامسونگ اشاره کرده بودند، اما اطلاعات جدیدی بیان می‌کند که کمپانی کره‌ای طرحی در این خصوص ندارد. در نتیجه، گوگل همچنان به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در محصولات سامسونگ باقی خواهد ماند.

به گفته گزارش‌های اولیه، سامسونگ در حال بررسی برای استفاده از بینگ در مرورگر Internet Browser خود به جای گوگل بود. ولی اکنون وال استریت ژورنال گزارش داده است که این فرآیند توسط کمپانی کره‌ای متوقف شده است.

به نظر می‌رسد که گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در گوشی‌های سامسونگ باقی خواهد ماند. گوگل برای مدت‌ها موتور جستجوی اصلی مرورگر سامسونگ Internet Browser بوده؛ مرورگری که بطور پیش‌فرض بر روی تلفن‌های سامسونگ نصب است. به نظر می‌رسد این وضعیت ادامه خواهد داشت و تغییری در استفاده از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در این مرورگر صورت نخواهد گرفت.

Samsung-S23-Ultra-design-1024x576.jpg
-

گزارشات قبلی نشان می‌دادند که کارمندان گوگل در مورد احتمال استفاده سامسونگ از بینگ به جای جستجوگر گوگل در محصولات خود، متعجب بودند؛ زیرا این اقدام می‌تواند به درآمد سالانه 3 میلیارد دلاری گوگل ضربه بزند.

با توجه به گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ احتمال زد که استفاده از بینگ در مرورگر Internet Browser تاثیر قابل توجهی بر روی کاربران نداشته باشد؛ چون بسیاری از آن‌ها از این مرورگر استفاده نمی‌کنند. ولی در نهایت، نگرانی نسبت به روابط خود با گوگل باعث شد تا کره‌ای‌ها هرگونه برنامه برای این تغییر را کنار بگذارند.

در حال حاضر، دلایل دقیق سامسونگ برای در نظر گرفتن استفاده از بینگ به جای جستجوگر گوگل مشخص نیست، اما احتمالاً تاکید مایکروسافت بر هوش مصنوعی یکی از عوامل این تصمیم بوده است. بینگ با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته‌تر شده است، و گوگل نیز قصد دارد تا قابلیت‌های هوش مصنوعی را به موتور جستجوی خود اضافه کند. با این حال، کاربران گوشی‌های سامسونگ در نهایت به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

درنهایت وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده است که سامسونگ درحال‌حاضر دیگر برنامه‌ای برای تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض محصولاتش ندارد، اما شاید در آینده دوباره تصمیم به استفاده از بینگ بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wsj

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر