گوگل پیکسل واچ 2 در بازار هند عرضه می‌شود

pixel whatch 2.jpg

شرکت بزرگ گوگل قصد دارد تا در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳، در رویداد "تولید شده توسط گوگل"، ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 خود را در هند معرفی کند. این محصول از تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۳، به صورت انحصاری در اپلیکیشن فلیپکارت برای خرید در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، مشخصات دقیق و قیمت محصول جدید گوگل مشخص نشده‌ است.

با این حال، برخی گزارش‌ها به ویژگی‌های ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2 اشاره دارند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

در روز جمعه، ۸ سپتامبر، گوگل اعلام کرد که می‌خواهد مجموعه پیکسل 8 خود را در هند عرضه کند. این شرکت فناوری اعلام کرد که مدل‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در تاریخ ۵ اکتبر به صورت انحصاری برای سفارش پیش‌فروش در فلیپکارت قابل دسترسی خواهند بود. علاوه بر این، شرکت اعلام کرد که گوگل پیکسل واچ 2 نیز در همین تاریخ برای خرید در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2

بر اساس گزارش‌های مختلف، گوگل واچ 2 از چیپست کوالکام اسنپدراگوان W5 تجهیز شده است. این اطلاعات از اسناد گوگل سرچ کنسول نشان می‌دهد که این ساعت از چیپست کوالکام SW5100 SoC برای عملکرد خود استفاده می‌کند. همچنین برای این ساعت هوشمند، سیستم عامل Wear OS 4 که به تازگی معرفی شده است، بکار رفته است. و بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم می‌باشد. این ساعت دارای عمر باتری ۲۴ ساعته و صفحه نمایش همیشه روشن است.

گوگل مشخصات دقیقی را منتشر نکرده است، اما با انتشار ویدئویی از محصول در X تا حد زیادی طراحی آن را به نمایش گذاشته و توجه عمومی را جلب کرده است. پیکسل واچ 2 ممکن است ویژگی‌های پیشرفته‌تری نسبت به مدل قبلی داشته باشد، اما تا حد زیادی به طراحی مدل نسل قبل خود شبیه است. علاوه بر این، عرضه پیکسل واچ 2 در هند گام مهمی است، زیرا سری‌های قبلی در این کشور عرضه نشده بودند.

پیش‌بینی می‌شود با عرضه پیکسل واچ 2 در هند، چهار ساعت هوشمند جدید به نام‌های Accessible، Arc، Analog Bold و Bold Digital معرفی شوند..

منبع خبر: cnbctv18


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر