گوگل احتمالا همزمان با معرفی پیکسل۶ از پیکسل Fold و پیکسل واچ رونمایی می‌کند

Untitled-1.jpg

به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل قصد دارد دس پر رویداد خود را برگزار کند و در کنار رونمایی از سری پیکسل۶ محصولات دیگری را برای کاربران معرفی کند. گفته می‌شود که باید در این مراسم منتظر رونمایی از گوشی تاشو پیکسل Fold، ساعت هوشمند پیکسل واچ و نسل جدید اسپیکر نست باشیم.

قرار است در تاریخ 27 مهر شاهد برگزاری مراسم گوگل باشیم و هر چه که به این تاریخ نزدیک شویم، اطلاعات و اخبار زیادی در رابطه با این محصولات منتشر خواهد شد.

یکی از افشاگران معروف حوزه تکنولوژی با نام Al مدعی شده که در این مراسم از پیکسل واچ، پیکسل فولد و اسپیکر جدید نست رونمایی خواهد شد و ممکن است محصولی دیگر با نام پیکسل تب نیز معرفی شود تا گوگل در تمامی زمینه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد و بار دیگر قدرت خود را به رخ بکشد. البته پیکسل اسلیت هم دیگر به خاطرات سپرده شد و ظاهرا خبری از محصول جایگزین نیز نخواهد بود. البته این صحبت‌ها تا به الان در حد شایعه و گمانه‌زنی است، ، اما سری پیکسل ۶ قطعا معرفی خواهد شد. در مورد گوشی تاشو گوگل هم گفته می‌شود به یک نمایشگر بیرونی ۷.۶ اینچی مجهز است. ظاهرا این صفحه نمایش ساخته سامسونگ است.

google-pixel-fold-concept-front-back.jpg
-

مدتی است که شکوفایی در رابطه سامسونگ و گوگل دیده می‌شود و مدتی پیش پردازنده تنسور نیز با همکاری این دو شرکت ساخته شد، برخی می‌گویند پردازنده تنسور یکی از چیپ‌های سامسونگ بوده که امتیاز آن در اختیار گوگل قرار گرفته. اما مهم این است که رابطه این دو شرکت وارد مرحله جدیدی شده و استفاده از نمایشگر تاشو سامسونگ نیز چندان دور از ذهن نیست. حتی در برخی گزارشات گفته می‌شود که برخی از سنسورهای دوربین سری پیکسل۶ هم ساخته شرکت کره‌ای است.

Google-Pixel-Watch-2.jpg
-

گفته شده پیکسل واچ از اندروید Wear استفاده می‌کند و شاید برخی مشخصات آن با گلکسی واچ ۴ یکسان باشد. باید دید ساعت جدید گوگل با گلکسی واچ چقدر یکسان هستند، اما گفته شده تراشه استفاده شده در ساعت نیز ساخته خود گوگل است. به هرحال تا ۲۷ مهرماه چیزی باقی نمانده و به زودی مشخص می‌شود گوگل چه محصولاتی برای این مراسم آماده کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر