تریلر GTA VI براساس اتفاقات واقعی است! (جوکر فلوریدا به ویدیو خود واکنش نشان داد)

Florida Joker And GTA VI.jpg

جوکر فلوریدا تصویر خود را در تریلر بازی GTA VI مشاهده کرده و نسبت به آن واکنش نشان داده است. ویدیو کوتاهی توسط این شخص در تیک تاک منتشر شده و اعلام کرده است که شخصیت نمایش داده شده در تریلر این بازی از او الهام گرفته شده است.

چند روز پیش، اولین تریلر بازی جی تی ای 6 را تماشا کردیم. این ویدیو توانست در روز اول انتشار به 100 میلیون بازدید دست پیدا کند و از آن زمان، بسیاری از طرفداران این سری به بررسی و تحلیل این ویدیو پرداخته‌اند. پس از کمی بررسی، یکسان بودن بعضی از صحنه‌های تریلر و اتفاقات واقعی رخ داده در ایالت فلوریدا، باعث جلب توجه کاربران شد. یکی از صحنه‌هایی که باعث جلب توجه زیادی شد، جنایتکاری با صورت تتوشده و موهای بنفش بود که اشاره‌ای به خلافکاری واقعی با لقب جوکر فلوریدا (Florida Joker) است. عکس او پس از دستگیری در سال 2017 وایرال شد.

شخصیت جوکر فلوریدا با نام واقعی لارنس سالیوان، تریلر جدید بازی GTA 6 را مشاهده کرده و نسبت به آن واکنش نشان داده. او در تیک تاک ویدیویی منتشر و اعلام کرده است که شخصیت حاضر در تریلر، الهام گرفته از اوست و از مردم درخواست کرده تا اسم او را در اینترنت سرچ و به دنبال خبرهای او بگردند. شخصی به نام Ben، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ویدیو این فرد را قرار داده که می‌توانید پست او را در پایین مشاهده کنید.

هدف از انتشار این ویدیو توسط جوکر فلوریدا، معروفیت بیشتر و مشخص کردن منبع الهام راک‌استار بوده. هنگام مقایسه عکس او پس از دستگیری در سال 2017، می‌توان شباهت‌های زیادی بین هر دو شخصیت مشاهده کرد. او در این ویدیو اعلام کرده است: "میدونید کاراکتری که تمام صورتش تتو شده از من الهام گرفته شده؟ دارم راجع به GTA صحبت می‌کنم. جوکر فلوریدا را جست‌وجو کنید."

در این تریلر، سالیوان معروف‌ترین شخصیت الهام گرفته شده است؛ هرچند که شخصیت‌های واقعی دیگری مانند گزارش پلیس از فرار یک فرد برهنه در پمپ بنزین یا آبیاری حیاط توسط فردی مسن با ظاهری نامناسب در این تریلر حضور دارند.

طرفداران به سرعت در حال کد شکافی این تریلر کوتاه هستند و مانیتور مچ پا شخصیت زن بازی یعنی لوسیا را کشف کرده‌اند. البته توجه به این موضوع، کشف عظیمی نیست چراکه همه ما حضور او در زندان را دیده‌ایم ولی بازیکنان عقیده دارند که این اقدام در جهت محدود کردن بازیکنان در اوایل بازی است و پس از پیشرفت در داستان بازی، می‌توانیم به شهرهای مختلف سفر کنیم و امکانات آن شهرها را تجربه کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر