آنر X10 مکس 5G؛ بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین گوشی آنر رونمایی شد

Untitled-1.jpg

گوشی جدید هواوی با برند آنر ایکس 10 مکس 5G به صورت رسمی با صفحه‌نمایش 7.09 اینچی که در لیست بزرگ‌ترین موبایل‌های دنیا قرار می‌گیرد، رونمایی شد.

طبق تمام شایعات آنر در شب گذشته به صورت آنلاین از محصولات جدید خود پرده برداشت. در روزهای گذشته به کرات خواندیم که آنر قصد دارد گوشی از سری ایکس این شرکت رونمایی کند که بالاخره، آنر ایکس 10 مکس 5G به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه جز یکی از بزرگ‌ترین موبایل‌های دنیا است چراکه با ابعاد نمایشگر 7.09 اینچی ارائه خواهد شد و این صفحه نمایش با وضوح تصویرHD پلاس و IPS LCD عرضه خواهد شد. در بالای این صفحه‌نمایش شاهد بریدگی قطره ای دوربین سلفی هستیم که در این حفره لنز 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آنر ایکس 10 مکس 5G در اندازه‌ای با طول 3/174 میلی‌متر و عرض 9/84 عرضه می‌شود به همین دلیل است که نمایشگر بزرگی را در خود جای داده است، وزن این دستگاه نیز 232 گرم است که بسیار زیاد و سنگین خواهد بود. آنر مدعی شده که این موبایل را می‌توان به جای صفحه‌نمایش اطلاعات خودرو نیز به‌کار برد.

92894976-7f2a-425f-bdeb-d3ee68bd6f87.jpg
-

صفحه نمایشگر این دستگاه از تکنولوژی RGBW استفاده می‌کند، اگر بخواهیم راجب این تکنولوژی اطلاعات لازم را بدهیم هر یک از پیکسل‌های این صفحه نمایش دارای سه پیکسل دیگر به رنگ‌های آبی، قرمز و سبز هستند. هر کدام از پیکسل‌های کوچکتر شامل چهار پیکسل دیگر به رنگ‌های آبی، قرمز، سبز و سفید خواهند بود. این نمایشگر با استفاده از این تکنولوژی نور بسیار زیادی را تولید می‌کند به طوری که هواوی مدعی شده این دستگاه در روشنایی نهایی خود به 780 نیت می‌رسد و از استاندارد HDR10 نیز استفاده می‌کند.

قلب تپنده آنر ایکس 10 مکس 5G پردازنده دایمنسیتی 800 مدیاتک است. این گوشی در دو نسخه که با رم‌های 6 یا 8 گیگابایتی که در کنار 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهند رسید. در پشت این دستگاه دوربین اصلی دوگانه که به صورت عمودی قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه 48 مگاپیکسلی است که به همراه حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد.

6f1232f5-93c1-45fa-9e11-cbaec5cbb7bc.jpg
-

گوشی جدید آنر برای تامین نیروی خود از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که این باتری نیز از شارژر فوق سریع 22.5 وات تامین نیرو می‌کند. آنر ایکس 10 مکس 5G با سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه خواهد شد. این گوشی نیز به مانند گوشی‎های دیگر هواوی شامل تحریم می‌شود و با سرویس‌های HSM راهی بازار می‌شود.

گوشی سری ایکس آنر در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی از امروز در بازار چین به فروش‌ می‌رسد. این دستگاه در سه نسخه با قیمت‌های مختلف راهی بازار شده است:

نسخه اول با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 269 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نسخه دوم نیز با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 297 دلار راهی بازار شده است.

نسخه سوم که قوی‌ترین کانفیگ این دستگاه به حساب می‌آید با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگ حافظه داخلی با 354 دلار در دسترس عموم قرار گرفته است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر