تصاویر واقعی از آنر X10 با دوربین سلفی پاپ آپ منتشر شد

Honor X10.jpg

در شرایطی که تنها سه روز تا رونمایی از آنر X10 باقی مانده است، تصاویری از این گوشی فاش شده است که دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ آن را نمایش می‌دهد.

برنامه ریزی هواوی این است تا در تاریخ 20 می، گوشی آنر X10 را معرفی کند، یعنی تا زمان رونمایی از این گوشی تنها 3 روز باقی مانده است و حالا در این زمان تصاویری از این گوشی فاش شده است که آن را در سه رنگ آبی، مشکی و نارنجی به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای بدنه شیشه‌ای باشد. همچنین در گوشه سمت چپ گوشی شاهد یک پنل مستطیلی هستیم که جایگاه دوربین سه گانه آنر X10 است. در این پنل مستطیلی علاوه بر سه دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، فلش LED و نوشته Super Night Vision را هم مشاهده می‌کنید.

گذشته از این موارد، لوگو AI را در زیر دوربین می‌بینید و ضمنا با توجه به نوشته زیر دوربین اصلی، مشخص است که لنز اصلی آنر X10 دارای فیلتر RYYB خواهد بود. با توجه به آنچه بیشتر درباره این گوشی فاش شده وبد، می‌دانیم که آنر X10 از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که با دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید ( گستره دید 120 درجه) و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تکمیل می‌شود.

متاسفانه تصاویری که امروز از این گوشی فاش شده است، بدنه جلویی آن را به نمایش نمی‌گذارد اما با توجه به اطلاعات قبلی و تصاویر رسمی، می‌دانیم که این گوشی از یک نمایشگر بدون ناچ بهره می‌برد و در عوض به دوربین پاپ آپ سلفی مجهز شده است که بنا به شایعات احتمالا دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین سلفی پاپ آپ آنر X10
دوربین سلفی پاپ آپ آنر X10 -

اطلاعات دیگری که از این گوشی در دست است، نشان می‌دهد که آنر X10 همراه با نمایشگر 6.63 اینچی از نوع LCD، 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثرانگشت در پشت گوشی، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی اشاره کنیم. ضمنا تایید شده است که این گوشی با پردازنده کایرین 820 و پشتیبانی از 5G راهی بازار خواهد شد.

علاوه بر آنر X10، انتظار داریم که آنر از نسخه پرو این گوشی هم رونمایی کند که گفته می‌شود نمایشگر آن از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر آن، گویا نسخه پرو این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی سوپر زوم با زوم اپتیکال 5 برابری هم خواهد داشت و همچنین از شارژ وایرلس 20 واتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

به هر ترتیب برای اطلاعات بیشتر باید تا 20 می منتظر بمانیم.

منبع خبر: None


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر