آنر X20 SE با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی آنر در سکوت خبری و بدون سروصدا از گوشی جدید خود رونمایی کرد. نام این محصول آنر X20 SE است که به نمایشگر 6.6 اینچی و دوربین اصلی سه گانه مجهز است.

محصول جدید کمپانی آنر از یک صفحه نماش 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ارائه خواهد شد که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۲ درصد است. در بالای این نمایشگر در بخش مرکزی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پانچ شده است، تا کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود از آن استفاده کنند.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین سه‌گانه را مشاهده می‌کنیم که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است. در کنار لنز اصلی دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق ایفا نقش خواهند کرد. دوربین این تلفن هوشمند قابلیت‌هایی نظیر HDR، عکاسی با هوش مصنوعی و EIS را دارا می‌باشد.

honor-x20se-3.jpg
-

گوشی آنر X20 SE با پردازنده دیمنسیتی 700 مدیاتک عرضه خواهد شد و در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت رم به دست کاربران خواهد رسید. هر دو کانفیگ این گوشی‌ها دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی هستند و به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز شده‌اند.

در بخش منبع تغذیه این گوشی ما شاهد استفاده از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هستیم که با فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی عرضه خواهد شد. سایر مشخصات فنی این گوشی عبارتند از پشتیبانی از دو سیمکارت، شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی فریم و...

honor-x20se-4.jpg
-

در نهایت نیز باید به العاد گوشی جدید کمپانی آنر اشاره کنیم که در سایز ۱۶۰.۶۸ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر است و وزن این گوشی تقریبا 179 گرم است. نسخه پایه این دستگاه با قیمت ۲۷۸ دلار و نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم آن با قیمت ۳۰۹ دلار روانه بازار می‌شود. این گوشی قرار است که در رنگ‌های مشکی، صورتی، نقره‌ای و آبی عرضه شود تا کاربران ان‌ها را خریداری کنند. این دستگاه در تاریخ ۱۸ تیر وارد بازار چین می‌شود، با این حال آنر اشاره‌ای به عرضه جهانی این گوشی هوشمند جدیدش نکرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgets.ndtv

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر