خودروی الکتریکی جدید هواوی به نمایش درآمد؛ هیجان‌انگیز، با قیمت مناسب و پیشرفته

car huawei.jpg

همکاری مشترک هواوی و چری به معرفی خودروی الکتریکی تحت برند لوکسید انجامیده است.

به گزارش Cnevpost، برند لوکسید، با همکاری هواوی و چری، جزئیات مدل پرچمدار خود به نام S7 را اعلام کرده است. این خودرو با دامنه حرکتی تا ۸۵۵ کیلومتر، به عنوان یک رقیب قوی برای خودروهای مشابه تسلا شناخته می‌شود.

لوکسید به عنوان یک برند جدید خودروهای الکتریکی چینی با همکاری هواوی و چری تأسیس شده است و حتی تا ۴ ماه پیش، اسم آن شناخته نمی‌شد. مشخصات جدیدترین مدل این برند، S7، سه هفته پیش از رونمایی رسمی، به بازار معرفی شده بود.

huawei-car-2

هواوی و چری اعلام کردند که از زمان معرفی اولیه این خودرو، بیش از ۱۰ هزار دستگاه از آن به عنوان پیش‌فروش فروخته شده است که این تعداد تاکنون به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. قیمت مدل پایه این سدان الکتریکی ۳۵ هزار دلار اعلام شده که بسیار پایین‌تر از خودروهای مشابه مانند تسلا است.

لوکسید S7 امروز در یک رویداد در شانگهای با حضور ریچارد یو، رئیس بخش خودروسازی هواوی، به‌صورت رسمی معرفی شد. قیمت خودروی الکتریکی این برند، با ارائه در چهار مدل مختلف و با توجه به مشخصات منحصربه‌فرد هر یک، متغیر خواهد بود.

huawei-car

در رویداد امروز اعلام شد که این خودرو با قیمتی ۱۱۵۵ دلار کمتر از اعلام اولیه به بازار عرضه خواهد شد. ریچارد یو همیشه لوکسید S7 را با مدل S تسلا مقایسه می‌کرده است و اکنون ادعا می‌شود که در برخی زمینه‌ها از تسلا با عملکرد بهتری برخوردار است.

لوکسید S7 از باتری ۸۰۰ ولتی با فناوری اختصاصی هواوی استفاده می‌کند و می‌تواند ۲۱۵ کیلومتر را تنها با پنج دقیقه شارژ و ۴۳۰ کیلومتر را با ۱۵ دقیقه شارژ طی کند. نکته‌ی چشمگیر این است که بالاترین مدل S7 توانایی طی مسافت ۸۵۵ کیلومتر را با یک بار شارژ دارد.

huawei-car

این خودرو در مدل‌های پرو، مکس، مکس پلاس و مکس RS به بازار عرضه می‌شود که برد آن‌ها به ترتیب ۵۵۰، ۶۳۰، ۷۰۵ و ۸۵۵ کیلومتر است. قیمت مدل‌های نام‌برده به ترتیب ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ هزار دلار خواهد بود. هواوی، سازنده‌ی گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ، ادعا می‌کند که لوکسید را به عنوان معادل BMW در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی معرفی کرده است.

هواوی اعلام کرده است که به جز مدل پرو، تمام مدل‌های این خودرو از حسگرهای لایدار استفاده می‌کنند. ریچارد یو نیز اظهار داشته است که خودروهای پیش‌فروش شده، سال آینده به دست مالکان خود خواهند رسید.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnevpost.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر