هواوی بیش از ۵۰ درصد سهم بازار گوشی‌های تاشو چین را در اختیار دارد

Huawei.jpg

کمپانی هواوی مانند سایر کمپانی‌های تولید موبایل چینی در تلاشند تا بتوانند بازار بزرگ داخلی خود را حفظ کنند و حالا براساس آمار جدیدی که منتشر شده، هواوی با اختلاف بسیار زیادی بیشترین سهم بازار گوشی‌های تاشو را در چین به خود اختصاص داده است.

هرچند بازار جهانی گوشی‌های تاشو تحت سلطه سامسونگ قرار دارد، اما در چین شاهد داستان متفاوتی هستیم. طبق داده‌های ارائه شده از سوی iResearch، هواوی در طول سال ۲۰۲۱، ۶۴ درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو چین را به خود اختصاص داده است. هواوی حتی موفق شده از زمان اوج قبلی خود در سال‌های گذشته و پیش از تحریم‌های ایالات متحده، پیشی بگیرد. البته مشخص نیست که ۳۶ درصد باقیمانده را چه برندهایی در اختیار دارند.

iResearch چین همچنین توضیح می‌دهد که میزان تقاضا برای گوشی‌های تاشو صدفی در حال افزایش است. در همین راستا هواوی قرار است در تاریخ ۲ دی ماه (۲۳ دسامبر) از گوشی تاشو P50 Pocket با طراحی صدفی رونمایی کند.

طبق داده‌های ارائه شده در رابطه با خرید بهترین گوشی تاشو صدفی، اولویت اصلی مصرف‌کنندگان مشخصات و ویژگی‌های دستگاه است و طراحی مد روز و حس تاشو در رتبه‌های بعدی قرار دارند. از طرفی دیگر، هنگام خرید بهترین گوشی‌های تاشو بازشونده، مصرف‌کنندگان علاوه بر مشخصات، به شهرت برند هم توجه می‌کنند.

Untitled-1.jpg
-

گوشی‌های تاشو هم اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد توجه تولیدکنندگان موبایل قرار دارند؛ تولیدکنندگانی که در تلاشند تا در این بازار سهم مناسبی داشته باشند. اوپو اخیرا از گوشی تاشو خود تحت عنوان فایند N رونمایی کرده که به عنوان رقیب گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ راهی بازار می‌شود.

هواوی میت X2 در حال حاضر به عنوان رقیب گوشی‌های سری گلکسی زد فولد در بازار حضور دارد، اما چینی‌ها می‌خواهند با گوشی P50 پاکت بخشی از سهم گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ را هم تصاحب کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: yicaiglobal

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر