هواوی لپ‌تاپی با پردازنده نسل ۱۲ معرفی کرد؛ درحالی که پردازنده‌های نسل 14 رونمایی شدند

huawei laptop.jpg

لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید از هواوی با پردازنده‌ی نسل ۱۲ اینتل به بازار عرضه شده است، در حالی‌که تراشه‌های نسل ۱۴ اینتل به‌تازگی معرفی شده‌اند.

هواوی اخیراً لپ تاپ جدیدی با نام Qingyun S520 را برای بازار کسب و کارها در چین معرفی کرده است. این نوت‌بوک، دومین محصول از سری Qingyun پس از Qingyun L540 با تراشه‌ی سفارشی Kirin 9006C است و به‌طور رسمی رونمایی شده است.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، لپ‌تاپ Qingyun S520 یک دستگاه ۱۴ اینچی است که از پردازنده Intel استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ با دو نسخه مختلف با تراشه‌ها و فضای ذخیره‌سازی متفاوت در دسترس قرار می‌گیرد.

از نظر طراحی، لپ‌تاپ S520 هواوی به بدنه‌ای از جنس فلزی با ضخامت ۱۷٫۲ میلی‌متر و وزن تقریبی ۱٫۴۵ کیلوگرم مجهز شده است.

huawei-qingyun.jpg

این لپ تاپ قابلیت باز شدن تا ۱۸۰ درجه را دارد و دارای نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید است. همچنین، این دستگاه بدون پد عددی طراحی شده است و تاچ‌پد آن ابعادی به اندازه ۱۲۰ در ۷۲ میلی‌متر دارد. همچنین، از دکمه‌ی روشن و خاموش حاوی حسگر اثرانگشت نیز بهره‌مند است.

نمایشگر این لپ‌تاپ با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ ارائه شده است. پنل IPS LCD این دستگاه گستره‌ی رنگ ۱۰۰ درصدی sRGB را پوشش داده و تا شدت روشنایی ۳۰۰ نیت را پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل سری P به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم بهره‌مند است. نسخه‌های مختلف با تراشه‌ها و فضای ذخیره‌سازی متفاوت ارائه شده‌اند. گزینه‌های ارتباط بی‌سیم شامل WiFi 6 و بلوتوث ۵٫۲ می‌شوند. همچنین، دارای دو پورت USB 3.2 Gen1 (نوع-A)، یک پورت USB-C، یک درگاه HDMI، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، RJ45 (اترنت) و یک اسلات MicroSD است.

لپ‌تاپ Qingyun S520 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ چینی عرضه می‌شود و از باتری ۵۶ وات‌ساعتی با فناوری شارژ ۶۵ واتی بهره‌مند است. در مورد قیمت، نسخه با تراشه Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD حدود ۶۳۵ دلار و نسخه با تراشه Core i7-1260P، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD حدود ۷۷۵ دلار تعیین شده است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر