اینستاگرام امکان مرتب کردن چیدمان پست‌های کاربران را فراهم می‌کند

اینستاگرام.jpg

گفته می‌شود که اینستاگرام این روزها در حال روی قابلیت جدیدی است تا به کاربران این اجازه را بدهد و بتوانند پست‌های موجود در پروفایل‌ خود را به شکل دل‌خواه مرتب کنند. این قابلیت جدید این روزها در حال توسعه است و هنوز ارائه نشده است، اما یکی از توسعه دهندگان شناخته شده اینستاگرام، عکسی منتشر کرده که جزئیات بیشتری را به ما نشان می‌دهد.

مهندس معکوس اینستاگرام، یعنی الساندرو پالوزی، در یکی از توییت‌های خود که منتشر کرده از ویژگی جدید اینستاگرام پرده برداشته که در تصویر اول، بخش ویرایش پروفایل را نشان می‌دهد که در آن گزینه جدیدی تحت عنوان «ویرایش چارچوب» (Edit Grid) وجود دارد.

با لمس این گزینه، یک صفحه جدید باز خواهد شد که در اینجا کاربران می‌توانند پست‌های خود را با کشیدن و رها کردن جابجا و مرتب کنند. در پایان کار خود برای ذخیره این تغییرات فقط کافیست دکمه Done را از قسمت بالای صفحه در سمت راست، لمس کنند تا چارچوب پروفایل و نحوه نمایش جدید پست‌ها ذخیره می‌شود.

اینستا.jpg
-

تا به الان کمپانی اینستاگرام خبری مبنی بر این قابلیت منتشر نکرده و با توجه به اینکه هنوز در دست توسعه است، انتظار می‌رود پیش از عرضه عمومی جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد قابلیت جدید هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشته باشد که با این وجود نمی‌توان انتظار داشت تا در آینده‌ای نزدیک و به‌روزرسانی‌های بعدی ارائه شود.

علاوه بر این ویژگی جدید، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی نیز است. طبق گفته شبکه اجتماعی متعلق به متا، این قابلیت امسال یکبار دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا گزینه‌های جدیدی برای نمایش پست‌ها داشته باشند. البته پیش از این نیز کاربران می‌توانستند نحوه نمایش پست‌ها در صفحه اصلی خود را بر اساس زمان تنظیم کنند، اما این ویژگی حدود شش سال پیش جایگزین الگوریتم فعلی شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر