ریپلای دایرکت اینستاگرام به‌صورت عمومی فعال شد

bbbffffb.jpg

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که اکنون تمامی کاربران فعال اینستاگرام قادر به استفاده از قابلیت ریپلای در بخش دایرکت هستند.

به گفته کاربران در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام این قابلیت را به صورت عمومی فعال کرده است. با این حال، هنوز برخی از حساب‌های کاربری امکان ریپلای را ندارند؛ اما به احتمال زیاد، به زودی این امکان را دریافت خواهند کرد.

متا مدتی است که امکان ریپلای و استفاده از ری‌اکشن با ایموجی‌های مختلف در بخش دایرکت اینستاگرام اضافه شده است؛ با این حال، این قابلیت به صورت محدود فعال بود و بسیاری از کاربران نمی‌توانستند به پیام‌ها به صورت مستقیم پاسخ دهند.

ریپلای در دایرکت اینستاگرام برای بسیاری از کاربران فعال شده است و حتی امکان استفاده از ری‌اکشن با ایموجی‌های مختلف نیز وجود دارد.

از آنجایی که سازوکار فعال‌سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام کمی عجیب بود، برخی کاربران مشکلاتی در این زمینه داشتند؛ اما با به‌روزرسانی به‌تازگی، بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

اگر می‌خواهید از ریپلای در دایرکت اینستاگرام استفاده کنید، لازم است جدیدترین نسخه‌ی اینستاگرام را بر روی گوشی‌تان نصب کنید. برای دانلود نسخه‌ی جدید اینستاگرام، به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر