شروع قدرتمند تردز؛ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی یک‌شبه به۳۰ میلیون نفر رسید

لذبادلبتبلت.JPG

تردز، شبکه‌ی اجتماعی جدید متا، کمتر از یک روز پس از انتشار عمومی، مرز ۳۰ میلیون کاربر را رد کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در بیانیه‌ای اعلام کرد که تردز تنها ۱۶ ساعت پس از آغاز به‌کار، این مرز را دست‌یافته است. در صبح روز پنج‌شنبه به وقت ایالات متحده، تردز به برترین اپلیکیشن رایگان در اپ استور آیفون تبدیل شد.

تردز، به‌عنوان پاسخ مستقیم متا به توییتر، شبکه‌ای اجتماعی است که در ماه‌های اخیر همواره در حاشیه بوده و برخی از کاربران از آن فاصله گرفته‌اند.

در حالی‌که توییتر در شنبه‌ی این هفته محدودیت‌های عجیبی را اعمال کرد، چند ساعت پیش از آغاز به‌کار تردز، شاهد لغو یکی از محدودیت‌ها (الزام‌به داشتن حساب کاربری برای مشاهده‌ی توییت‌ها) بودیم.

Twitter-1_1-1024x576.jpg.webp
-

با این‌حال، در ماه‌های اخیر، شمار رقبای توییتر افزایش یافته است؛ با این‌حال، هیچ‌یک از این سرویس‌ها نظیر ماستودون و بلواسکای نتوانسته است به محبوبیت Instagram Threads دست پیدا کنند. تردز کار ساده‌تری برای جذب مخاطب دارد؛ چون به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و حمایت متا را در پشت خود می‌بیند. برای لاگین در تردز، باید حتما حساب اینستاگرام داشته باشید؛ بدون این امکان ورود به تردز وجود ندارد.

با این حال، بر اساس گزارش CNBC، تردز برای رقابت با توییتر به قابلیت‌های بیشتری نیاز دارد. یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های تردز، عدم وجود بخش دایرکت است. بدین ترتیب، در نسخه‌ی فعلی تردز، نمی‌توانید در مکالمات دونفره یا چندنفره شرکت کنید و همه‌چیز به‌صورت عمومی قابل‌مشاهده خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: CNBC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر