به‌زودی اینستاگرام تردز، به منظور رقابت با توییتر ارائه خواهد شد

jkljljkl.jpg

با توجه به آنچه در فروشگاه آنلاین اپ استور آیفون منتشر شده است، اپلیکیشن اینستاگرام تردز در روز پنجشنبه این هفته برای استفاده در دسترس قرار خواهد گرفت.

با توجه به گزارش‌ها، اینستاگرام تردز (Instagram Threads) که به عنوان رقیب توییتر توسعه داده شده است، در تاریخ ۶ جولای ۲۰۲۳ (۱۵ تیر ۱۴۰۲) به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام ورج، صفحهٔ نسخهٔ آیفون اینستاگرام تردز در اپ استور قابل دسترسی است.

در حال حاضر، اپلیکیشن اینستاگرام تردز در حال انتشار در اپ استور است و به صورت موقت در گوگل پلی نیز دیده شده است. اسکرین‌شات‌های اولیهٔ رسمی این اپلیکیشن نیز منتشر شده و در حال حاضر ما اسکرین‌شات‌های با کیفیت و واضح‌تری را مشاهده می‌کنیم.

در توضیحات اپ استور دربارهٔ اینستاگرام تردز آمده است: "با استفاده از تردز، می‌توانید بیشتر صحبت کنید؛ این اپلیکیشن بر پایهٔ مکالمات متنی اینستاگرام ساخته شده است. تردز جایی است که جوامع به هم می‌پیوندند تا دربارهٔ همهٔ موضوعات صحبت کنند، از موضوعاتی که امروز برای آن‌ها اهمیت دارد تا چیزهایی که فردا محبوب خواهد شد."

instagram-threads-official-screenshots-iphone-64a3a2fa0f068bdcb3a57551.webp
-

همچنین، اینستاگرام در ادامهٔ توضیحات اپ استور می‌گوید: "با وجود علایق شما، می‌توانید آن را دنبال کنید و به طور مستقیم به سازندگان محبوب خود و سایر افرادی که به همان موضوعات علاقه‌مند هستند، متصل شوید. همچنین می‌توانید دنبال‌کنندگان وفادار برای خود ایجاد کنید و ایده‌ها، عقاید و نوآوری‌های خود را با دنیا به اشتراک بگذارید."

اسکرین‌شات‌های منتشر شده نشان می‌دهند که می‌توان با استفاده از نام کاربری اینستاگرام، در تردز وارد شد. همچنین، می‌توانید حساب‌هایی که در اینستاگرام دنبال کرده‌اید، را در این اپلیکیشن جدید پیدا کنید. رابط کاربری اینستاگرام تردز عملکرد مشابه توییتر، مستودان و بلواسکای دارد.

با این حال، اینکه تردز در تاریخ ۱۵ تیر منتشر می‌شود، به این معنی نیست که می‌توانید در همان تاریخ شروع به انتشار پست‌ها کنید. ممکن است متا اپلیکیشن تردز را به طور تدریجی برای کاربران در دسترس قرار دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر