اینستاگرام افزودن موسیقی به ویژگی Notes را ممکن کرد

لبتنلعن.JPG

در حالی که شرکت متا برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود به عنوان جایگزین توییتر آماده می‌شود، همچنان به ویژگی Notes اینستاگرام قابلیت‌های جدید اضافه می‌شود.

به این منظور، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس Notes اینستاگرام پشتیبانی از موسیقی و همچنین ترجمه را نیز دارا خواهد بود.

Instagram-Notes.jpg.webp
-

چندین ماه پیش، کاربران به ویژگی Notes در اینستاگرام دسترسی پیدا کردند. این ویژگی در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار دارد و به کاربران امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. دنبال کنندگان شما می‌توانند این پیام‌ها را در اینباکس خود ببینند.

اما حالا دو ویژگی جدید به Notes اضافه شده است. به گفته شرکت متا، کاربران حالا می‌توانند در این بخش، موسیقی اضافه کنند تا حس خود را بهتر به نمایش بگذارند. این آهنگ‌ها می‌توانند حداکثر ۳۰ ثانیه باشند و امکان افزودن متن کوتاهی به آن‌ها نیز وجود دارد. برای شنیدن این آهنگ‌ها، کاربران باید روی آیکون Notes شما ضربه بزنند.

علاوه بر امکان افزودن موسیقی، حالا می‌توانید با یک لمس، متن Notes کاربران را نیز ترجمه کنید. این ویژگی بیشتر زمانی کاربرد دارد که دوست شما یک پیام را به زبانی منتشر می‌کند که با آن آشنایی ندارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: instagram

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر