استفاده متا از هوش مصنوعی مولد برای تولید تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام انجام شد

uhgkuhoiho.JPG

متا، که قبلا اعلام کرده بود قصد دارد برای تولید تبلیغات از هوش مصنوعی بهره‌برداری کند، حالا از سیستم جدید خود پرده برداشته است تا کاربران بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی خود را برای فیسبوک و اینستاگرام طراحی کنند.

توانایی‌های هوش مصنوعی تبلیغ ساز متا

توانایی اول هوش مصنوعی تبلیغ‌ساز متا این است که به برندها این امکان را می‌دهد تا بتوانند متون متفاوت تبلیغاتی را برای جمهوریت‌های متفاوت ایجاد کنند، در حالی که پیغام اصلی تبلیغ در همه آن‌ها یکی باقی می‌ماند. یکی دیگر از توانایی‌های این هوش مصنوعی ایجاد پس‌زمینه است که با استفاده از آن، برای کمپین‌های تبلیغاتی می‌توان امکانات متنوع طراحی کرد.

در پایان، توانایی برش تصویر به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که تصاویری با ابعاد متنوع برای اهداف متفاوتی مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، استوری‌ها، یا ویدیوهای کوتاه مثل Reels تولید کنند.

متا اعلام داشته است که این امکانات اکنون برای تعدادی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس است و در ماه جولای، تعداد بیشتری از تبلیغ‌کنندگان قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود.

Meta-AI-ad.jpg.webp
-

در یک نوشته در وبلاگ این شرکت آمده است:

«در این لحظه، ما با یک گروه کوچک از تبلیغ‌کنندگان همکاری می‌کنیم تا نظراتشان را دریافت کنیم تا بتوانیم از این بازخوردها برای بهبود محصول خود استفاده کنیم. در ماه جولای، دسترسی به این سرویس را برای تعداد بیشتری از تبلیغ‌کنندگان توسعه خواهیم داد و در پایان سال جاری، برخی از این ویژگی‌ها را به مجموعه محصولاتمان اضافه خواهیم کرد.»

متا در سه ماهه اول سال 2023، گزارش مالی مطلوبی ارائه داد. این شرکت بزرگ فضای شبکه‌های اجتماعی، پیش‌بینی‌های کارشناسان را نقض کرد و برای اولین بار در سه فصل اخیر، رشد درآمد سالانه را اعلام کرد. همچنین طی همین دوره، متا 26 درصدی در تبلیغات خود را گزارش کرد، اگرچه میانگین قیمت هر تبلیغ با 17 درصد کاهش مواجه شده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در آن موقع تصریح کرده بود که اگرچه این شرکت فناوری بزرگ شروع به کار بر روی ابزارهای مختلف هوش مصنوعی کرده است، اما همچنان به توسعه متاورس متعهد خواهد ماند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر