اینستاگرام احتمالاً به‌زودی به چت‌بات هوش مصنوعی مجهز می‌شود

jlji;jo;.JPG

به گفته آخرین اطلاعات، اینستاگرام در حال کار بر روی یک چت‌بات هوش مصنوعی است که به‌زودی ممکن است در اختیار کاربران قرار گیرد.

یک اسکرین‌شات توسط الساندرو پالوزی منتشر شده است و برخی اطلاعات درباره این چت‌بات را منتشر می‌کند، از جمله امکان گفتگو با 30 شخصیت هوش مصنوعی مختلف.

با توجه به روند رو به رشد چت‌بات‌ها، اضافه کردن این فناوری به اینستاگرام توسط متا چندان تعجب‌برانگیز نیست. در حال حاضر، برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اسنپ‌چت از چت‌بات‌ها بهره می‌برند، اگرچه تمام کاربران از این ویژگی راضی نیستند. با این وجود، اینستاگرام باید با احتیاط درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.

Instagram-AI.jpg.webp
-

با توجه به اسکرین‌شات منتشر شده، چت‌بات اینستاگرام قادر است به سؤالات پاسخ دهد و به شما مشاوره‌هایی ارائه کند. به نظر می‌رسد که کاربران قادرند از بین ۳۰ شخصیت مختلف، یکی را برای گفت‌وگو با چت‌بات انتخاب کنند. در واقع، اینستاگرام نیت دارد تا ۳۰ شخصیت هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد تا بهترین آن‌ها را برای صحبت انتخاب کنند.

یکی از ویژگی‌های دیگری که چت‌بات شبکه اجتماعی متا ارائه می‌دهد، کمک به بهبود نوشتار شما است. به طور واقعی، این چت‌بات به خلاقیت شما کمک می‌کند.

در حال حاضر، ما درباره استفاده اینستاگرام از کدام مدل هوش مصنوعی برای چت‌بات خود اطلاعات کافی نداریم. با این حال، متا به عنوان شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبانی بزرگ دارد که ممکن است بهترین آن‌ها را انتخاب کند.

اینستاگرام هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است؛ با این حال، الساندرو پالوزی تاکنون چندین ویژگی این شبکه اجتماعی را به‌درستی اعلام کرده است. بنابراین، با احتمال زیاد در آینده شاهد اضافه شدن چت‌بات به این پلتفرم خواهیم بود، به خصوص اینکه چت‌بات‌های مانند ChatGPT بسیار محبوب هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر