اینستاگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد ریلزهای حساب‌های عمومی را دانلود کنند

jghgh.jpg

اکنون، اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد که ویدیوهای ریلز (Reels) حساب‌های عمومی را برای استفاده خارج از برنامه دانلود کنند. به عنوان رقیب اصلی اینستاگرام، تیک‌تاک از مدت‌ها قبل به کاربرانش اجازه دانلود ویدیوهای کوتاه را با یک واترمارک می‌داد.

با توجه به گزارش تک‌کرانچ، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که کاربران در ایالات متحده اکنون قادرند ریلزها را دانلود کنند. برای اینکار، ابتدا باید روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری (Share) پست کلیک کرده و سپس گزینه دانلود را انتخاب نمایید.

البته همان‌طور که موسری اشاره کرد، فقط ریلزهای حساب‌های عمومی قابل دانلود هستند و البته صاحبان حساب‌های عمومی می‌توانند قابلیت دانلود ریلزهای خود را غیرفعال کنند.

دانلود ریلزهای اینستاگرام

Insta-Download-Reels.jpg.webp
-

با اینکه رئیس اینستاگرام به وجود واترمارک روی محتواهای دانلودشده اشاره نکرده است، اما طبق تصویری که ارسال شده است، به نظر می‌رسد روی ویدیوهای دانلودشده، علاوه بر لوگوی اینستاگرام، نام حساب کاربری نیز قرار می‌گیرد. همچنین ویدیوهای دانلودشده از تیک‌تاک نیز دارای چنین واترمارکی هستند. باید اضافه کرد که اینستاگرام همواره به کاربران اجازه می‌دهد ریلزهای خود را بدون واترمارک از طریق بخش پیش‌نویس‌ها (Drafts) دانلود کنند.

در چند وقت اخیر، شرکت متا (فیسبوک) به منظور افزایش رشد و درآمد خود، تمرکز زیادی را بر روی Reels قرار داده است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت، در جلسه گزارش سه‌ماهه اول سال 2023 اعلام کرده بود که زمانی که کاربران در اینستاگرام صرف ریلزها می‌کنند، به دلیل توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، 24 درصد افزایش یافته است.

اخیراً، اینستاگرام ویژگی مهمی را به نام کانال‌ها برای تمام کاربرانش معرفی کرده است. همانند واتس‌اپ که به تازگی با این ویژگی آشنا شده بودیم، در اینستاگرام نیز کانال‌ها قابل استفاده برای ارسال سریع پیام به کاربران دیگر می‌باشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر