ویژگی کانال‌های اینستاگرام حالا در دسترس تمام کاربران قرار گرفت

النعتمنعهم.JPG

اوایل این ماه، واتس‌اپ ویژگی جدید به نام "کانال" را معرفی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد مانند تلگرام، پیام‌ها را به افراد دیگر ارسال کنند. به نظر می‌رسد که متا واقعا به این ویژگی اهمیت می‌دهد، زیرا اکنون کانال‌های اینستاگرام به تمام کاربران جهان دسترسی دارند.

در پست وبلاگ خود، متا توضیح داده است که کانال‌های اینستاگرام به صورت جهانی در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویژگی تا قبل از این برای تعداد محدودی کاربر در برخی کشورها مانند هند و برزیل فعال بود و به همان شکلی که در واتس‌اپ استفاده می‌شود، از این کانال‌ها می‌توان برای ارسال سریع پیام‌ها به کاربران دیگر در شبکه اجتماعی استفاده کرد.

کانال‌های اینستاگرام

Instagram-Channels-1024x576.jpg.webp
-

متا در این پست آمده است:

"در حال حاضر، ما در حال گسترش ویژگی کانال‌های اینستاگرام در سطح جهانی هستیم و به میلیون‌ها سازنده راهی جدید برای برقراری تعامل مستقیم با دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌دهیم.

به گفته متا، کانال‌ها به عنوان یک "ابزار پیام‌رسانی یک به چند" عمل می‌کنند که سازندگان می‌توانند از آن برای به اشتراک‌گذاری متن، ویدیو و عکس با تمام دنبال‌کنندگان خود استفاده کنند. این ویژگی همچنین از یادداشت‌های صوتی و نظرسنجی نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با مخاطبان خود در تعامل بیشتری باشید. همانطور که مشخص است، فقط سازندگان کانال‌ها می‌توانند پیام‌ها را ارسال کنند و دنبال‌کنندگان می‌توانند واکنش نشان داده و در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

هنگامی که سازنده یک کانال اینستاگرام اولین پیام را ارسال می‌کند، دنبال‌کنندگان او یک اعلان دریافت می‌کنند تا به کانال بپیوندند. هرچند تمام افراد می‌توانند به محتوای یک کانال دسترسی داشته باشند، اما فقط دنبال‌کنندگان از طریق اعلان‌ها در مورد محتوای جدید مطلع خواهند شد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق بخش پیام‌های خصوصی خود، "کانال‌های پیشنهادی" را مشاهده کرده و به آن‌ها ملحق شوند. به گفته اینستاگرام، این پیشنهادات بر اساس "

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: about.fb

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر