سیستم‌عامل iOS 17 منتشر شد

gjhgjgj.jpg

همان‌طور که در جریان معرفی سری آیفون ۱۵، اپل وعده داده بود، نسخه‌های پایدار iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرد. این سیستم‌عامل‌ها در دسترس گوشی‌ها و تبلت‌های زیادی قرار گرفته‌اند.

اپل اعلام کرده بود که iOS 17 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه منتشر می‌شود و اکنون این سیستم‌عامل‌ها به دست مصرف‌کنندگان رسیده‌اند. iOS 17 ویژگی‌های مفیدی از قبیل NameDrop برای به اشتراک گذاری اطلاعات تماس و Standby برای تبدیل آیفون به یک نمایشگر هوشمند دارد.

آیفون‌های مختلفی با iOS 17 سازگاری دارند. از نسل دوم آیفون SE تا آیفون 15، همه می‌توانند این نسخه جدید iOS را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده و از آن بهره‌مند شوند.

iOS-17-iPhones.jpg.webp

آیپدهای سازگار با iPadOS 17 نیز شامل نسل پنجم و جدیدتر آیپد مینی، نسل ششم و جدیدتر آیپد، نسل سوم و جدید آیپد ایر، آیپد پرو 10.5 اینچی، تمام نسل‌های آیپد پرو 11 اینچی و نسل دوم و جدیدتر آیپد پرو 12.9 اینچی هستند.

برای نصب iOS 17 و iPadOS 17 باید به بخش تنظیمات، سپس عمومی، و در نهایت به بروزرسانی نرم‌افزارها بروید. احتمالاً در ابتدا قادر به دانلود این سیستم‌عامل‌ها نخواهید بود، زیرا تعداد زیادی از کاربران تلاش می‌کنند تا آن‌ها را دریافت کنند که این موضوع باعث فشار بر روی سرورها و کاهش سرعت دانلود می‌شود؛ بنابراین، بهتر است کمی صبور باشید.

پس از دانلود نسخه جدید iOS و iPadOS، تنها کافی است گزینه "نصب" را انتخاب کرده و منتظر بمانید. لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که باتری دستگاه شما باید شارژ کافی داشته باشد تا در هنگام فرآیند به‌روزرسانی خاموش نشود.

iPadOS-17.jpg.webp

حالا بیایید به برخی از ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل‌ها نگاهی بیندازیم:

ویژگی‌های جدید iOS 17:

- iOS 17 به صفحه تماس یک ویژگی جدید به نام "پوسترها" اضافه می‌کند که اطلاعات تماس را با تصاویر جذابی ترکیب کرده و هنگام تماس، آن را به‌صورت تمام‌صفحه روی آیفون نمایش می‌دهد.

- ویژگی دیگری که در iOS 17 ارائه شده است، رونویسی پیام‌های صوتی است که قبلاً در سری پیکسل 7 از گوگل مشاهده کرده‌ایم.

Namedrop-1.jpg.webp

- ویژگی دیگر به نام "Check In" نیز در iOS 17 وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد موقعیت و وضعیت خود را به دیگران ارسال کنید.

ویژگی NameDrop:

- NameDrop یک قابلیت دیگر در iOS 17 است که به کمک آن می‌توانید با نزدیک کردن دو آیفون به یکدیگر، اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تلفن را بین آن‌ها به اشتراک بگذارید و حتی تصاویر را نیز به دو دستگاه مختلف منتقل کنید.

iPadOS 17:

- ویژگی شخصی‌سازی لاک‌اسکرین که اولین‌بار در iOS 16 معرفی شد، اکنون در iPadOS 17

iPadOS-17-1.jpg.webp

نیز در دسترس است و به کاربران این امکان را می‌دهد که چندین لاک‌اسکرین با پس‌زمینه‌ها ویجت‌ها و فونت‌های متنوع ایجاد کنند."

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macworld

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر