آیپد مینی با حاشیه‌‌های باریک‌تر و حذف دکمه‌ی هوم اواخر ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

Untitled-1.jpg

کمپانی اپل این روزها در حال تلاش است تا بتواند توسعه‌ای برای نسخه‌ی جدید آیپد مینی به‌وجود آورد. گفته می‌شود که طراحی ظاهری جدیدی شاهد خواهیم بود که حاشیه‌ کمتری در اطراف نمایشگر خواهد بود. این اطلاعات توسط نشریه بلومبرگ منتشر شده و اگر صحت داشته باشد، اپل بالاخره بعد از شش سال طراحی ظاهری این آیپد را به‌روز خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی که منتشر شده خبر از این دارد که نسل بعدی آیپد مینی دارای نمایشگری با حاشیه‌ی اندک است. در ادامه گفته می‌شود که اپل در حال بررسی و آزمایش طراحی ظاهری جدید برای آیپد مینی است که دیگر در آن شاهد دکمه هوم نباشیم.

قبل از اینکه نشریه بلومبرگ این اطلاعات را منتشر کند، شایعات دیگری نیز قبلا انتشار پیدا کرده بود که خبر از توسعه‌ی یک نسخه‌ی جدید از آیپد مینی می‌داد. در آن شایعه‌ها گفته شده بود که این نسخه از آیپد مینی دارای نمایشگری ۸٫۵ تا ۹ اینچی است که در مقایسه با نمایشگر ۷٫۹ اینچ که تا به اکنون مورد استفاده قرار می‌گرفته افزایش قابل توجهی را شاهد هستیم.

در اویل سال جاری میلادی نیز تصاویری از ماکت آیپد مینی منتشر شد که طراحی اپل برای این تبلت را به نمایش می‌گذاشت. البته تا به الان نمی‌توانیم صحت این اخبار را تایید کنیم چرا که در این ماکت دکمه هوم تعبیه شده بود.

گفته شده که اپل علاوه بر آیپد مینی، می‌خواهد روی نسخه‌ جدید و باریک‌تری کار کند که برای دانش‌آموزان مناسب باشد. همچنین اپل می‌خواهد که هم آیپد مینی و هم ارزان قیمت‌ترین آیپدی که این شرکت تولید می‌کند تا تا آخر سال به دست کاربران برساند.

در ادامه گزارش بلومبرگ به نسل بعدی آیپد پرو هم توجه شده و اطلاعاتی راجب آن منتشر شده. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی و عرضه این تبلت‌ها در پیش داریم، اما گزارش جدید بلومبرگ ادعا می‌کند که نسل بعدی آیپد پرو که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود دارای قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژر بدون سیم MagSafe و قابلیت شارژر کردن بدون سیم دستگاه‌های مختلف خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر