آیفون SE 2023 احتمالا نمایشگر حفره‌ دار خواهد داشت

Untitled-1.jpg

براساس نظر یکی از تحلیلگران بلند پایه صنعت صفحه نمایش، ادعا می‌شود که اپل برای سال 2022 آیفون SE به بازار عرضه می‌کند که به تکنولوژی 5G متصل شده و در سال بعد یعنی سال 2023 این آیفون با یک صفحه نمایش حفره‌دار برای دوربین سلفی با سایز 6.1 اینچ به بازار عرضه می‌کند.

براساس نظر یکی از تحلیلگران بلند پایه صنعت صفحه نمایش، ادعا می‌شود که اپل برای سال 2022 آیفون SE به بازار عرضه می‌کند که به تکنولوژی 5G مجهز شده و در سال بعد یعنی سال 2023 این آیفون با یک صفحه نمایش حفره‌دار (که جایگاه دوربین سلفی است) با سایز نمایشگر 6.1 اینچ به بازار عرضه می‌کند.

وبسایت رسمی 9to5Mac گزارشی را منتشر کرده و شایعاتی را مطرح کرده است که مربوط به خانواده آیفون SE است. نامی که در گذشته نیز زیاد با آن روبه‌رو شدیم، راس یانگ، یکی از تحلیلگران صنعت صفحه‌نمایش است که در توییتر خودش ادعا کرده که آیفون SE 2022 احتمالا با همین ظاهر و با اندازه 4.7 اینچی با قابلیت تکنولوژی 5G به بازار عرضه خواهد شد؛ اما او گفته است که در سال 2023 شاهد انقلابی در این نسخه از آیفون‌ها خواهیم بود و ممکن است اتفاقات خیلی جالبی رخ بدهد.

موسسه تحلیلی DSCC که تحلیلگران مهم بازار مانند راس یانگرا در اختیار دارد، مدعی شده است که اطلاعاتی که به دست می‌آید متکی به زنجیره تامین است. حتی در این رابطه مینگ چی کو نیز که تقریباً دیگر در بین همه شناخته شده نیز اطلاعات خودش را از زنجیره‌ی تأمین قطعات بدست می‌آورد.

پس باید به احتمال زیاد به صحبت‌های این تحلیلگران اعتماد کنیم. راس یانگ اعلام کرده که آیفون SE 2023 دیگر بریدگی بزرگ بالای صفحه نمایش را نخواهد داشت. پس به این ترتیب انتظار داریم که دیگر در گوشی‌های اپل شاهد استفاده از ناچ برای دوربین سلفی نباشیم. آخرین نسخه‌ از این گوشی که به بازار عرضه شده مدل 2020 است که همچنان از ظاهر قدیمی خود بهره‌ می‌برد که در پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌ی بزرگی دارد و از دکمه‌ی هوم استفاده می‌کند. اما از سال 2023 به بعد شاهد تحول خواهیم بود و این گوشی را با سایز 6.1 اینچ در بازار خواهیم دید.

گزارشی که این روزها از راس یانگ منتشر شده با خبری که مینگ‌چی کو در ماه گذشته‌ی میلادی مطرح کرد در یک راستا قرار دارد. مینگ چی کو گفته بود که آیفون SE 2022 به فناوری 5G مجهز می‌شود و نمایشگر آن نیز 4.7 اینچی خواهد بود اما در رابطه با نسخه 2023 صحبت نکرده بود.

این تحلیگر مدعی شد که کمپانی اپل می‌خواهد آیفون 14 و نسخه 14 پرو مکس آن را در سال 2022 با حفره دوربین سلفی راهی بازار کند و دیگر این ناچ بزرگ بالای صفحه نمایش را کنار بگذارد؛ اگر این خبر مطرح شده نیز درست و دقیق باشد، منطقی خواهد بود که در سال بعد یعنی سال 2023 آیفون SE اپل نیز این چنین منتشر شود.

تا به اینجای کار هر چه که گفتیم از آینده دور بود، این گونه که به نظر می‌رسد اپل تصمیم خاصی برای سال 2021 ندارد و می‌خواهد ‌آیفون‌های خودش را با همان ظاهر قدیمی به بازار عرضه کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر